Íme, a Swimply, a „medencék Airbnb-je”.
A platform lehetővé teszi, hogy kibéreljük valaki más medencéjét egy csobbanásra, vagy a sajátunkat (és a kertet) bérbe adjuk idegeneknek.
A 2018 nyarán indult Swimply kezdetben kísérleti projektként működött, mondván „demokratizálja a medenceélményt, hogy mindenki élvezhesse a valóságból való kiszakadást”.
A platform azóta több mint húszezer medencét kínál az Egyesült Államok mind az ötven államában, valamint Kanadában és Ausztráliában.
Mivel a Covid-járvány csúcspontján rengeteg nyilvános medence, uszoda és rekreációs hely bezárt, a Swimply komoly vonzerővel bírt, és azóta is folyamatosan növekszik a népszerűsége. A medencéjüket megosztó háztulajdonosok feliratkozhatnak egy listára, beállíthatnak óradíjat olyan részletek alapján, mint a medence mérete, használati ideje és felszereltsége – utóbbi magában foglalhatja a fürdőszobát, a grillsütőt vagy a medencejátékokat és úszógumikat.
Az átlagos bérleti díj a houstoni harminc dolláros (kb. 12 ezer forintos) óradíjtól a Los Angeles-i negyvenöt dolláros (kb. 18 ezer forintos) óradíjig terjed Amerikában.
A tulajdonosok döntésétől függ, hogy otthon tartózkodnak-e, amíg a vendégek használják a medencéjüket. A Swimply a foglalási díj tizenöt százalékát kéri a házigazdáktól, tíz százalékát pedig a vendégektől, a házigazdák egymillió dolláros biztosítást kapnak.
„A világ legnagyobb medencebérlési platformjaként hatalmas piaci lehetőséget látunk ebben, mivel az emberek olyan élményeket keresnek, amelyeket otthon nem tudnak megélni” – mondta Sonny Mayugba, a Swimply alelnöke a Forbesnak. Hozzátette, hogy érdekes módon az ügyfelek utazás alkalmával is használják a Swimplyt, hogy élvezzék a természetet. Egy bérelhető medence Temeculában például egy tökéletes borkóstolós nap megkoronázását jelenti a kaliforniai borvidéken.
A Swimply becslése szerint az Egyesült Államokban több mint tízmillió medence van üzemben, egy átlagos medencetulajdonos pedig csak az idő tizenöt százalékában használja csak a sajátját.
Az Airbnb új funkciót tervezett, amely azt szolgálja, hogy az egyedül utazók még nagyobb biztonságban érezhessék magukat. De mit is jelent ez pontosan? Az általánosabb biztonsági tippek mellett amikor valaki üzenetet küld a házigazdának, a rendszer példakérdéseket ajánl fel a környékekkel vagy a házban tartózkodó többi vendéggel kapcsolatban.
(Forrás: Independent, fotók: Getty Images)
medence | bérlés | platform | airbnb | swimplyRendhagyó kártyapartin mutatta be teljes programját a harmadik Liszt Ünnep
Őszinte, szórakoztató és sorsfordító – Így lett a Körvonal az ország kedvenc játéka

Beköszöntött az ősz, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 13. száma. Mit találunk benne? Bejárjuk Japán izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik legszínesebb és leghíresebb dizájnerével, Karim Rashiddal, Nápolyban megkóstoljuk Olaszország negyedik legjobb pizzáját, és benézünk az Attolini szabódinasztia műhelyébe is. A Napa-völgyben teszteljük, milyen az új, elektromos Rolls-Royce, és elbeszélgetünk a W luxushotelben megnyitott Nightingale by Beefbar alapítójával, Riccardo Giraudival is. Elmegyünk egészen Dél-Koreáig, hogy megnézzük közelről, milyen a világ egyik leghangulatosabb kávézója, a Mudzsige panzió, ezen kívül pedig találkozunk még párizsi keramikusművésszel, Japánban dolgozó magyar építésszel, vitorlázógép pilótával, egy római napszemüveg brand alapítójával, és a születésnapját ünneplő Babel Budapest megálmodójával is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!