Nagyon úgy tűnik, hogy ebbe az országba percek alatt bele lehet szeretni

Bulgária felé halad Tóth Péter és barátnője, akikről még novemberben írtunk először itt, a Roadsteren. A pár lakóautóval vágott neki a világnak, és ha minden jól megy, még hosszú ideig tart majd az utazásuk.

Továbbra is úton vannak a Balkánon, immáron lassan fél éve. Éppen Macedónia útjait koptatják, és ezen a héten belépnek Bulgáriába; az lesz az ötödik ország, amit a nem mindennapi túrájuk során komolyabban feltérképeznek a térségben.

Bovilla-tó
Butrint

“Albániában több mint két hónapot töltöttünk, és bejártuk szinte az egész országot. Az ismert látványosságokon túl olyan helyekre jutottunk el, amiket sokszor a helyiek sem ismertek. Párom, Cili teljesen beleszeretett az országba, és azt hiszem, elmondhatjuk, hogy utazóként kimaxoltuk Albániát” – meséli Tóth Péter, majd átadja a szót a YouTube-ra feltötlött közel négyperces videójuknak, amely tökéletesen összefoglalja újdonsült kedvenc országukban töltött napjaikat.

Péterről és Ciliről egyébként sokat cikkezett a helyi média,  videójukat még az albán hírügynökség is bemutatta.

Osum-kanyon
Dhermi és a Valbone-vízesés
Shkoder

Kalandjaikat itt lehet követni:

Ha netán veszélyes útszakaszt keresel, ezeket ajánljuk, ha viszont inkább szépeket, akkor ezt : az Atlanti-óceán útja képes feltárni előttünk Norvégia minden szépségét, hiszen gyönyörű tengerparti tájakról indulva, változatos szigeteken keresztül vezet el a csupasz sziklákig, ahol megcsodálhatjuk a naplementét. Nem véletlenül tartják sokan a világ legszebb útszakaszának.

(Fotók: Tóth Péter, Fazekas Cecília)

albánia | pár | magyar | lakóautó | túra

A luxus új szintje a Balatonnál – Ilyen a LUA Resort télen

Fantasztikus őszi ízek és otthonos hangulat – Így varázsolt el minket a Macesz Bisztró

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!