Amszterdam egy 2023-as kampányban távolmaradásra szólította fel a randalírozó brit látogatókat, de kudarcot vallott. Most rugalmasabb megközelítést próbál alkalmazni.
Az önkormányzat szerint a bulituristák helyett más típusú látogatókat szeretnének vonzani, ezért Újítsd meg a nézőpontod címmel indítottak kampányt. Ezzel arra ösztönöznék az odaérkezőket, hogy a helyiek szemével lássák a várost.
Elsősorban azoknak szól az üzenet, akik a város vöröslámpás negyedében és kávézóiban keresnek feltűnést és közönséges szórakozást. Velük szeretnék megismertetni a város egy másik oldalát, távol a harsány legénybúcsúktól és a kihágó viselkedésformáktól.
A reklámban a várost az ötletek, az új kezdeményezések és az inspiráció helyeként mutatják be virágos kerékpárokkal, zöld életmóddal és elfogadással. Hangsúlyozzák a város sokszínűségét mind az emberek, mind a nézőpontok tekintetében.
A mottó: Amszterdam megmutatja, hogyan lehetsz egyszerűen csak önmagad, miközben másoknak is teret adsz.
Ez persze nem vonatkozik azokra, akiknek valódi énjük egy mértéktelen sör- vagy fűfogyasztó, aki a vöröslámpás negyed felfedezése miatt érkezett. Eredetileg a Stay Away - Maradj távol kampány a fiatal brit férfiakra vonatkozott, 2024-ben azonban kiterjesztik az üzenetet az összes uniós ország 18 és 35 év közötti férfijaira, beleértve Hollandiát is.
A kampánnyal párhuzamosan más intézkedésekkel is szeretnék a jól neveltség képét erősíteni. Például megtiltották a füvezést és korábban kell zárniuk az éttermeknek a vöröslámpás negyedben. Arra is figyelmeztetnek, hogy a rendbontók pénzbírságra és feljelentésre is számíthatnak. A reformok jegyében a város korlátozást vezetett be a tengerjáró hajókra is.
(Forrás: Euronews, képek: Unsplash)
Amszterdam | turizmus | hollandia | kampány | imidzs
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!