Az egyik spanyolországi pizzériában máris igazodtak a Covid–19 által újraírt vendéglátóhelyi szokásokhoz, és csökkentve a koronavírus fertőzésének kockázatát, lehetővé teszik a személyzet és a vendég közötti kapcsolat minimalizálását.
A Földközi-tenger északkeleti partjainál fekvő Palafrugellben működő Funky Pizza eddig sem panaszkodhatott a népszerűségre és a látogatottságra, újításának köszönhetően pedig alighanem még nagyobb forgalomra számíthat.
Létrehozták a Funky Pay nevű applikációt, melyen keresztül a vendégek böngészhetik a menüt, leadhatják a rendelést, és a fogyasztás után fizethetnek is.
Ez az első alkalom Spanyolországban, hogy egy ilyen jellegű alkalmazást integrálnak egy étterem rendelési rendszerébe.
A felszolgálást azért még a pincérek végzik, a rendeléseket pedig szeparálva dolgozza fel a személyzet.
"Amennyire csak lehet, ezen a rendszeren keresztül megpróbáljuk betartani a vendégekkel a távolságot, hiszen az embereknek erre van igényük a világjárvány óta" – mondta Carlos Manich, a pizzákra specializálódott hely tulajdonosa.
A többi étteremhez hasonlóan a Funky Pizza is alkalmazkodott az előírásokhoz, azaz megfelelő távolságra helyezte el egymástól az asztalait, és kötelezővé tette a maszkviselést minden esetben, amikor a vendég nem az asztalánál foglal helyet.
Egyes vendégek szerint az applikáció nagyon felhasználóbarát, mert rajta keresztül nyomon lehet követni a megrendelés útját, látható, hogy pontosan mikor készül el a fogás, és mikor érkezik meg. Akadnak ellenvélemények is: mások úgy vélik, ezzel a megoldással elvesznek az emberi kapcsolatok, rendelésnél nem tudják kikérdezni a felszolgálót az ételekről, nem lehet módosítani például a mennyiségen, esetleg más opciót kérni.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Reuters, fotók: Unsplash)
applikáció | online | covid-19 | étterem | újítás
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!