Sokak számára egyszeri lehetőség az életben személyre szabni egy Bugattit, és erre a nem mindennapi utazásra egy tapasztalt dizájner kalauzolja el a vevőket, hogy segítsen megtalálni mindenki számára a tökéletes választást.
Minden egyes új Bugatti megrendelésénél szinte végtelen számú opció közül lehet választani, ezért két Bugatti ritkán lesz egyforma. Szükség van azonban egy tapasztalt segítőre, akinek ott van a fejében az összes lehetőség, és végig tudja vezetni a vevőket a rendelés folyamatán azzal, hogy átbeszéli velük a lehetőségeket, és segít mérlegelni az egyik választást a másikkal szemben. Az individualizáció magas foka is hozzájárul a molsheimi gyárban készülő fényűző szupersportautók exkluzivitásához.
Ha olyan jelentős döntésről van szó, mint egy Bugatti megrendelése, a vevők megérdemlik, hogy a választásuk pontosan tükrözze az elképzeléseiket.
Óriási lehet a különbség az egyik vagy másik opció között, és ha ennyire sokféle lehetőség közül lehet választani, szükség van egy bennfentes tanácsadóra a megalapozott választáshoz. A Bugattinál ezt a szerepet látja el Jascha Straub, aki a vevőkkel tartja a kapcsolatot, és mivel tisztában van a Bugatti által kínált legapróbb részletekkel is, nagy segítséget jelent a tökéletes kombináció megrendelésében.
A testre szabás folyamata órákat, de akár hónapokat is igénybe vehet attól függően, hogy az autó mennyire lesz egyedi.
Jascha sokkal több egy értékesítőnél, a tapasztalt dizájner a Bugatti formatervezőjeként kezdte a munkáját, és fontos kapcsot jelent az értékesítés és a tervezés között. Szerepe volt a két limitált szériás különlegesség, a Divo és a Centodieci tervezésében, és a Chiron egyik legújabb limitált szériája, a repülés aranykorát idéző Les Légendes du Ciel szériában a bőrkárpitra varrt repülőgépes motívumot is saját kezűleg alkotta meg.
Gyermekkora óta a Bugatti rajongója, ezért a luxusmárka székhelyén, az elzászi Molsheimben dolgozni számára az álmai munkája.
A Bugatti történelmének és kínálatának alapos ismerője, és gondoskodik róla, hogy a megrendeléstől a gyártáson át a szállításig egyetlen részlet se vesszen el, a konfiguráció mindig tökéletes legyen az ügyfél számára.
A Chiron fényezéséhez harmincnégy standard színből lehet választani, és ha a vevő nem találja meg ezek közt a kedvencét, akkor Jascha egy több ezer színből álló palettát mutat be. Ha továbbra sincs közte az, amire a vevő igényt tart, akkor a kívánt színt egyedileg fejlesztik ki a számára. A személyre szabás folyamata során a bőrkárpithoz és a varrásához harminckét szín áll rendelkezésre, a szőnyegek tizenkilenc, a biztonsági övek tizenegyféle színben rendelhetők, és természetesen itt is a teljes színpaletta rendelkezésre áll, ha egyik standard árnyalat sem tetszik. Jascha vezeti végig az ügyfelet a teljes folyamaton, és a végén
ajándékba adja a tervezés során készült vázlatot, ami mindenkit emlékeztetni fog a Bugatti rendelésének élményére.
Bugatti Sur Mesure, azaz „Bugattit méretre” a neve a programnak,
amelynek során a márka legendás molsheimi központjába invitálják az ügyfelet. A Molsheim Experience részeként megismerheti a Bugatti történelmét, benézhet a kulisszák mögé, és részt vehet egy tesztvezetésen a márka egyik hivatalos tesztpilótájával.
„A világon nincs más hasonló munka, amely lehetővé tenné, hogy ilyen utazásra vigyem az ügyfeleket”
– mondja Jascha, aki számára minden találkozás különböző. Sokan nagyon is határozott elképzelésekkel érkeznek, és akár harminc perc alatt készre konfigurálnak egy autót, másoknál némi meggyőzésre van szükség ahhoz, hogy a számukra megfelelő opciókat válasszák. „A lehetőségek sokaságának köszönhetően minden megrendelés egyedi, és éppen ez a változatosság motivál – mondja Jascha, aki mindig szélesebb körből merít inspirációt: a dizájnipar, a magazinok és a trendek is hatással vannak rá. – Szeretem azt hinni, hogy a márka iránti szenvedélyemmel a Bugatti hírnevének őrzője vagyok, aki képes ítéletet mondani a legendás jelvényt viselő szuperautók egyedi változatairól. Mivel az ügyfeleknek végtelen sokféle választási lehetőségük van, az én feladatom, hogy ezt a választást lehető legegyszerűbbé tegyem.”
A Bugatti világa
A molsheimi márka nem tétlenkedik, a Chiron egyre újabb változatokban jelenik meg, amire példa a márka születésének 110-edik évfordulóját ünneplő különkiadás. A legizgalmasabb persze a La Voiture Noire, amely egyetlenegy példányban készül. A tervezésébe pedig bepillanthattunk, amikor a Bugatti dizájnfőnöke az otthonába kalauzolt, hogy megmutassa, hogyan dolgozik home office-ban.
bugatti | jascha straub | nagy sztori | chiron
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!