A Burberry kampánya még a brit időjárásnál is hátborzongatóbb

Egészen különleges módon helyezi reflektorfénybe a brit márka új, Night Check felsőruházatát.

1856-ban Thomas Burberry azon az elven alapított márkát, hogy a briteknek olyan ruhadarabokkal kell rendelkezniük, amelyek megvédik őket a kiszámíthatatlan, borongós időjárástól. Ennek nélkülözhetetlen elemei a felsőruházati darabok, amelyek jól társíthatók a felfedezés gondolatvilágához, hiszen

a pufidzsekik a hideg téli sétákat, a trench kabátok a szellős városi éjszakákat, a gyapjú pulóverek a túrákat idézik meg.

A Burberry legújabb kampányában, az Éjjeli lényekben  azonban a felfedezést egy másik dimenzióból közelítik meg.

A „kíváncsiság és az ismeretlen felfedezésének erejét” ünneplő Burberry Éjjeli lények kampányának három főhőse van, akiknek az éjszakáját egy túlvilági lény forgatja fel fenekestől.

A Megaforce-szal együttműködésben készült videó a valóságot és annak alternatíváját jeleníti meg, miközben a Burberry új ruhakollekcióját is az előtérbe helyezi.

Míg a szereplők a londoni sötétségben kalandoznak, megkerülhetetlenül beleégnek a retináinkba a pufikabátok, a polárdezskik, az ingek, a kötött pulóverek, a színes nejlonkabátok, a klasszikus mintázatú, túlméretezett parka és a Burberry jellegzetes Kensington-stílusára szabott gabardin kabát.

A kollekció darabjai már megvásárolhatók a márka webáruházában és üzleteiben.

(Forrás: Hypebeast, fotók: Burberry)

felsőruházat | luxusmárka | kollekció | Burberry

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom