Dél-Koreában, Jeju-szigetén húzott fel a Burberry egy egészen különleges pop-up üzletet, amely teljes egészében tükörborítást kapott, így a környező hegyek minden négyzetcentiméterén visszaköszönnek.
A Jeju-szigeten, a Halla-hegység lábánál kialakított pop-up üzlet rétegelt lemezből, fából és fényvisszaverő polikarbonát tüköranyagból készült, így szimbolizálja a márka kortárs identitását, a modernségét és a természethez való szoros viszonyát is.
Az építmény hullámzó homlokzatában egyszerre jelenik meg az ég, a látványos domborzat, miközben tükröződő felületeinek köszönhetően eggyé tud válni a természeti környezetével.
Az üzletbe belépve a felsőruházati cikkek, így a pulóverek, kabátok mellett három digitális művész – Maotik, Cao Yuxi és Jiayu Liu – alkotásai is megcsodálhatók.
A vásárlók az épület tetején lévő kilátóra is felsétálhatnak egy külső lépcsőn keresztül, ahonnan csodálatos panoráma nyílik a Sanbang-hegyre és a környező tengerekre.
Az épület közvetlen közelében lévő kis épületben kávézót alakítottak ki, amelynek enteriőrjében visszaköszönnek a Burberry bézs tónusai és szarvasmintás szövetei is.
A pop-up üzlet 2021. december 12-ig tart nyitva.
(Forrás: Dezeen, fotók: Burberry)
Burberry | divat | üzlet | pop-up store | ruhabolt | pop-up üzlet
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!