Duplájára nőttek az árai, mégis viszik ennek a márkának a darabjait, mint a cukrot

A vállalat ötven százalékos növekedést ért el 2021-ben 2020-hoz képest, ami simán felülmúlja a márka világjárvány előtti teljesítményét.

Sem az áremelkedések, sem az infláció nem akadályozhatja meg a Chanelt abban, hogy figyelemre méltó eladási adatokat realizáljon. A Business of Fashion információi szerint 2021-ben a francia divatház 15,6 milliárd dolláros árbevételt ért el, ami ötven százalékos növekedés a 2020-as, és huszonhárom százalékos bővülést jelent a 2019-hez képest.

Így a luxusmárka tavalyi éve jóval meghaladta a márka világjárvány előtti teljesítményét.

A Chanel legjobban teljesítő termékei a ruházati cikkek, az ékszerek de az órák, az illat- és szépségipari üzletága is nagy sikert aratott. Ezt a kifejezetten figyelemreméltó forgalmat a Chanel részben az áremeléseknek tudja be, hiszen a cég 2021-ben háromszor, majd az év elején még egyszer megemelte árait a növekvő anyag- és munkaerőköltségek miatt.

Márciusban a Reuters arról számolt be, hogy

a Chanel néhány ikonikus terméke akár dupla annyiba is kerül, mint a járvány előtti időszakban.

A piaci bővülés ellenére a Chanel továbbra is ragaszkodik ahhoz, hogy ruháit vagy ékszereit kizárólag kiskereskedelmi környezetben adja el vevőinek. Bár a márka számára is kulcsszerepet játszanak a digitális platformok a vásárlókkal való kommunikációban, továbbra sem tervezik, hogy online értékesítenének.

(Forrás: RobbReport, fotók: Getty Images)

luxusmárka | chanel | divat | áremelkedés | ruhamárka

FOLYTASD EZZEL

A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva

Sulciová Silvia interjú

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Aki szeret utazni, az semmiképp se hagyja ki ezt az eseményt!
Hirdetés