Close
A nyaralás illúziójával csábítja irodai munkára a fiatalokat ez a bank

A nyaralás illúziójával csábítja irodai munkára a fiatalokat ez a bank

Sok cég dolgozik azon, hogy ismét alkalmazottakkal töltse meg az irodáit. A Citigroup kreatív megoldást talált.

A spanyol tengerpartra helyezte ki az új részlegét, méghozzá Malagába, ahol nemcsak a napsütés adott, de a munkaidő is rugalmasabb. Igaz, a fizetés kevesebb, de még így is magas, nem csoda, hogy több mint háromezer ember jelentkezett a harminc helyre, amelyből huszonhetet már betöltöttek. Az új munkatársak huszonkét és huszonhat év közöttiek, huszonkét országból érkeztek és tizenöt nyelven beszélnek.

Napi nyolc órát így is munkával kell tölteniük a hétköznapokon, cserébe körülbelül a felét kapják meg a londoni és New York-i irodában ajánlott százezer dolláros (körülbelül negyvenmillió forintos) kezdőfizetésnek.

A matek úgy jöhet ki, hogy egy átlagos londoni befektetési bankár hatvanöt-hetven órát dolgozik egy héten a csendesebb időszakokban, amikor nagy a hajtás, akkor ez száz órára is felmehet.

Malagában viszont nem kell megszakadni a munkában, és az odaérkezők a polgármester társaságában ismerkedhetnek a helyi viszonyokkal. Az új emberek az ingatlanipar, a technológia és az egészségügy területén tevékenykedő kliensekkel fognak dolgozni.

Mint Manolo Falcó a cég banki, tőkepiaci és tanácsadói társigazgatója elmondta,

miután nehezen tudták megtartani a fiatal bankárokat, vették az üzenetet: az emberek távozása mögött a legfontosabb hajtóerő a munka és a magánélet közötti egyensúly keresése volt.

A Citinél pedig hallgattak az igényekre.

Hangsúlyozták ugyanakkor, hogy ez nem távmunka, az irodába ugyanúgy be kell járni. Sok vállalat van, amelyik nem hisz az otthoni munka hatékonyságában, de vajon igazuk van?

(Forrás: BBC, képek: Unsplash)

citigroup | spanyolország | bank | malaga

FOLYTASD EZZEL

Egy távoli hely, amely a nap, a tenger és a karibi életérzés rajongóinak kedvence lehet

Új, váratlan trendet figyeltek meg a térképekkel kapcsolatban

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram