Új szinten a happy hour.
A Corona jövő tavasszal saját szigetet tervez nyitni a Karib-tengeren, remélve, hogy ezzel is segíti a vásárlóit abban, hogy több időt töltsenek el offline és közelebb kerüljenek a természethez.
„A természethez mélyen kötődő márkaként szerettünk volna tisztelettel adózni a természetes környezetnek, amely az alapanyagokat szolgáltatja” – mondta Felipe Ambra, a Corona alelnöke. „Reméljük, hogy amikor a vendégeink a pihenés végeztével visszatérnek otthonukba, újra beleszeretnek a természetbe, és új energiát kapnak.”
A sziget a tudatos fogyasztás és a fenntartható életmód köré épülő all inclusive heti turnusokban fogadja majd a vendégeket, akik helyben termesztett finomságokból csemegézhetnek, pihentető környezetben strandolhatnak és csodálatosan kék vízben úszhatnak.
Privát bungalókban laknak majd, ami pedig a programokat illeti, jógaórákon, meditációs gyakorlatokon vehetnek részt, és még csillagvizsgálóba is eljuthatnak. Meglátogathatják azt a farmot is, ahol a tartózkodásuk alatt a tányérjukra kerülő ételek alapanyagait termesztik.
A Corona-szigetre eljutni nem lesz egyszerű és nem is mindenki élvezheti az adottságait. A látogatást egy nyereményjáték keretein belül lehet abszolválni; a játékra különböző módon lehet majd nevezni, attól függően, ki honnan érkezik. A részleteket egyelőre nem dolgozták ki, de Argentína, Kanada, Chile, Brazília, Paraguay, Guatemala, Kolumbia, Ecuador, Dél-Afrika és a Dominikai Köztársaság lakosai lesznek első körben jogosultak a részvételre.
Azoknak sem kell búslakodniuk, akik nem a fentebb említett országokban élnek, mert az Egyesült Államok polgárain kívül mások is pályázhatnak – például a győztesek kilenc barátjukat vihetik magukkal a szigetre, ha a CharityBuzz aukcióján szerepelnek sikerrel. Az ebből származó bevételt a cég az óceánok védelmével foglalkozó Oceanic Global nevű nonprofit szervezethez juttatja el.
Az utazás becsült értéke ötvenezer dollár (kb. 16 millió forint).
A közösségi média folyamatos pörgetése és a számítógépes mukavégzés miatt az ébren töltött óráink nagy részét a képernyőt bámulva töltjük. Nem meglepő, hogy a digitális detox kifejezésre tízszer többen keresnek rá most, mint tizenöt évvel ezelőtt. De hová kellene mennünk, hogy a legtöbbet hozhassuk ki az offline létünkből?
(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Getty Images)
kolumbia | privát | corona | sziget | természetSzinte sokkolta a turistát, amikor meglátta, mennyibe kerül egy üveg víz a hotel minibárjában
Ha Olaszországban dolgoznál, ezekben a munkakörökben érdemes próbálkoznod

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!