A Depeche Mode új, nagy dobása minden rajongó szívét megdobogtatja

A Hublot és a Depeche Mode összefogott, a kollaborációból pedig egy elképesztő, monokróm karóra született meg.

A svájci óragyártó egyesítette erőit a Depeche Mode-dal, hogy a kollaborációból megszülető karórával a brit zenekar legújabb albuma előtt tisztelegjenek. A Memento Mori azt jelenti: légy tudatában a halálnak. Arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy

éljünk a jelenben és értékeljük a Földön eltöltött időnket.

A monokróm karóra, rajta egy tekintélyes méretű koponyával, sokkal inkább tűnik gót stílusúnak, mint újhullámosnak. A látványos megjelenést tonneau alakú kerámia tok és hozzá illő kerámia előlap fokozza, amit hegyes szegecsek díszítenek. A számlap alatt kis fekete kerámia gömbök áramlanak ide-oda a csukló mozgásával párhuzamosan.

A karóra hátoldalán a zenekar neve látható, a fekete gumiszíjat pedig ugyanolyan szegecsekkel látták el, mint amilyenek az előlapon láthatók.

Nem ez az első alkalom, hogy a Depeche Mode és a világhírű óragyártó kooperál. A zenekar és a Hublot először tizennégy évvel ezelőtt működött együtt, akkor közösen hívták fel a figyelmet a környezetvédelmi és humanitárius tevékenységekre. Azóta minden turnéjukat, így a Memento Mori világ körüli lemezbemutatóját is támogatják.

A Spirit of Big Bang Depeche Mode-karóra ára több mint harmincnégyezer dollár, azaz átszámítva nagyjából 12,2 millió forint.

(Forrás: RobbReport, fotók: Hublot)

Depeche Mode | karóra | Hublot

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom