A Virtuoso luxusutazási iroda kutatást végzett a boomerek, az X és a milleneumi generáció tagjai között, hogy utazási szokásaikat illetően tárjanak fel különbségeket és hasonlóságokat.
A Virtuoso kutatásának célja az volt, hogy kiderítsék, az egyes generációk tagjai hogyan viszonyulnak az utazáshoz, a munkához és az élethez. A felmérésük eredményeit nemrégiben mutatták be Lisszabonban egy üzleti konferencián.
Az eredményekből azt a következtetést tudták levonni, hogy a boomerek értékelik a professzionális útmutatást, a személyes tapasztalatokat az utazási tanácsadók részéről, kis csoportokban utaznak, kedvelik a több generációs kirándulásokat, folyami hajóutakat és
azokat a turisztikai formákat, amelyeket a koronavírus miatt az elmúlt időszakban nem tudtak igénybe venni.
Az X generáció tagjai a munka és a magánélet egyensúlyát helyezi előtérbe,
ugyanakkor a többi generációhoz képest kevesebbet utaznak. Utazásaik során, bár luxusra vágynak, okosan hozzák meg az ezzel kapcsolatos döntéseiket, hajlandóak többet fizetni egy szolgáltatásért, ha azt hitelesnek és megbízhatónak tartják.
A milleneumi generáció tagjai szeretnek egymással kommunikálni, és olyan utazásokra vágynak, amelyek rugalmasan igazodnak hozzájuk. Szeretnek más kultúrákat felfedezni, az utazási döntéseiket pedig a közösségi média mellett a fenntarthatósági célok is befolyásolhatják.
(Forrás: Travel Pulse, fotók: Getty Images)
x generáció | utazási döntések | kutatás | boomer | felmérésIlyen egyedi és domináns ízekkel tud kényeztetni a világ egyik legjobb rumja
Álomszülte szálloda Dánszentmiklóson, pazar fine dining étteremmel

Beköszöntött az ősz, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 13. száma. Mit találunk benne? Bejárjuk Japán izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik legszínesebb és leghíresebb dizájnerével, Karim Rashiddal, Nápolyban megkóstoljuk Olaszország negyedik legjobb pizzáját, és benézünk az Attolini szabódinasztia műhelyébe is. A Napa-völgyben teszteljük, milyen az új, elektromos Rolls-Royce, és elbeszélgetünk a W luxushotelben megnyitott Nightingale by Beefbar alapítójával, Riccardo Giraudival is. Elmegyünk egészen Dél-Koreáig, hogy megnézzük közelről, milyen a világ egyik leghangulatosabb kávézója, a Mudzsige panzió, ezen kívül pedig találkozunk még párizsi keramikusművésszel, Japánban dolgozó magyar építésszel, vitorlázógép pilótával, egy római napszemüveg brand alapítójával, és a születésnapját ünneplő Babel Budapest megálmodójával is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!