Többek között a Ragyogás, a Mechanikus narancs és a 2001: Űrodüsszeia is felismerhető a képkockákon.
Alessandro Michele, a Gucci kreatív igazgatója nemrégiben bemutatta a luxusmárka vadonatúj kampányát, amelyben a legendás amerikai filmrendező és producer, Stanley Kubrick filmjeinek híres jeleneteit keltik életre.
Az olasz luxusház új kollekciójához, az Exquisite-hez forgatott divatkampányában Kubrick filmjeinek ikonikus jeleneteit dolgozzák fel aprólékos részletekkel. Az inspirációt olyan klasszikusokból merítették, mint a Ragyogás, a 2001: Űrodüsszeia, a Mechanikus narancs, a Tágra zárt szemek vagy a Barry Lyndon.
A híres rendező munkájának feldolgozásakor az egyes jelenetekbe Gucci-ruhás modelleket illesztettek, akik
az eredeti film szereplőinek szinte hasonmásai, így a végeredmény egészen szürreális hatást kelt.
A maximális hitelesség érdekében a Gucci a Warner Bros.-szal és Kubrick régi jelmeztervezőjével, Milena Canonerával is együttműködött a jelenetek életre keltésében.
A Gucci kreatív igazgatója a filmrendezőről úgy fogalmazott:
a műfajokat gyúrt össze, mint egy szobrász és megelőzte korát.
Michele-t mindig is inspriálta azon képessége, ahogy felépíti a történeteit, miközben átlépi a határokat.
A kampányban szerinte bátorságra volt szüksége ahhoz, hogy szétszedje, összekeverje, majd újra összerakja Kubrick filmjeit, miközben bemutatja a márka új kollekcióját. Szerinte így
a múlt a jelenbe robbant be.
(Forrás: hypebeast, fotók: Gucci)
luxusmárka | kampányfilm | kubrick | gucci
Otthonos minimalizmus, avagy egy stílusos családi ház Szombathelyen
5 lélegzetelállító túraútvonal Európában, amin egyszer az életben végig kell menni

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!