Skandináv dizájnért és életérzésért ebbe az új budapesti üzletbe érdemes benyitni

101 Copenhagen, Bitz, byNord, Paper Collective, HK Living – márkák, melyek egyet jelentenek a kifinomult stílussal, a kortárs dizájnnal és a funkcionalitással. Tárgyak, melyeket nemcsak nézegetünk, de a maguk szofisztikált valójában részt vesznek a mindennapjainkban, az otthonunk hangulatának megteremtésében. Körülbelül negyven-ötven márkával, megszámlálhatatlan termékkel, dizájntárggyal nyitott meg a VII. kerületi Home of Solinfo.

A cégcsoport legújabb showroomja minden eddiginél nagyobb területen, négyszáz négyzetméteren hozza el a skandináv formatervezés legjavát, kiegészítőktől a bútorokig és lámpákig.

Hiánypótló üzlet, azonnal elérhető szépségekkel, óriási raktárkészlettel. Visszaszoktatás az offline vásárláshoz, a tárgyak tapintásához, körbejárásához.

A Solinfo Group 1990 óta van jelen Magyarországon: professzionális világítástechnika és dizájner berendezési termékek terén az élvonalban járnak, gondos szakmai felügyeletük segítségével vált elérhetővé itthon a Tom Dixon, a Vitra, a Roche Bobois, Molteni is. Meglévő ügyfélkörük évtizedek óta bizalommal fordul a Solinfo Group-hoz, 2021-ben pedig egy új fejezet kezdődik a márka életében.

Különös módon éppen a pandémia bezártsága hívta életre a Home of Solinfo projektet, hiszen a kényszerűen otthon töltött napok, hetek, hónapok mindennél fontosabbá tették a komfortos és meghitt tereket, a nappalitól a konyhákig. Egyszerre, egy egész világ eszmélt rá, hogy mennyit segíthet a kényelmünkön, a biztonságérzeten, ha házból és lakásból valódi otthont teremtünk. Ebben pedig segítségül hívhatjuk a kortárs nordic dizájn úttörőit, a lagom, a sisu, a hygge életérzés szakértőit és mostantól a Home of Solinfo széles kínálatát is.

A kínálat a keresletre reagálva frissül majd és természetesen szezonális készletre is számíthatunk, először például az adventi időszakban, karácsonyi meglepetések után kutatva. A cégcsoport szakmai csapatának tudása bőven túlmutat a dizájnérzékenységen: a vásárlók igényeit évtizedek óta monitorozzák, empirikus kutatómunka eredménye a Home of Solinfo márkáinak összegyűjtése, árukészletének értő válogatása. Sőt, az üzletben sem engedik el a kezünket, stílusbéli tippeket, tanácsokat is kérhetünk tőlük – komplexitásra törekszenek.

Fontos célkitűzésük, hogy ne csak a szemnek szépet kínálják, de a praktikumra is gondoljanak, egyszerűen és frappánsan. A skandináv életszemlélet, letisztultság a formavilág mellett a funkcionalitást is előtérbe helyezi. Északon nem a vitrinnek készítik a tárgyakat: nem becsben tartják, hanem büszkén használják is őket. Ezt az ars poeticát szeretnék hirdetni a Home of Solinfoval is.

Az üzletben sok konyhai kiegészítővel, tálaláshoz elengedhetetlen kerámiával, tányérszettel, pohárkészlettel, csészekollekcióval találkozunk, sőt, mutatós és finom gourmet termékekből sincs hiány.

A Nordal Denmark például márvány mozsárra és sodrófával, a Hübsch üvegpoharakkal, a HK Living és a Broste csodás tányérokkal, bögrékkel, csészékkel, a House Doctor az étkezőasztal legszebb formáival jelenik meg. Bekapcsolódik a Nicolas Vahé francia séf nevével fémjelzett gasztronómiával átitatott márka is, ami a konyhai kiegészítőkön kívül fűszerekkel, sókkal, olajokkal, szószokkal is beköltözhet a konyhapolcokra.

Marasztaló, lakályos otthonunk szobáiba már egy-egy skandináv dizájntermékkel is becsempészhetjük a kifinomultságot és az északi életérzést. Hasonló az érzet, mint amikor egy tervezői darab megjelenik a gardróbban, vagy egy nagy formátumú, képekkel tűzdelt album a könyvek között. Vágyjuk a látványát, tapintását, mindazt, amit nekünk közvetít. A Home of Solinfo pedig Rumbach Sebestyén utcai üzletével segít nekünk a kedves tárgyak beszerzésében.

Természetesen a Solinfo Shop weboldal is zavartalanul üzemel, a termékek egy részét online is meg lehet vásárolni.

Hygge, lagom, sisu, fika: most akkor melyiket válasszam? Segítünk.

(Fotók: Gosztom Gergő)

üzlet | solinfo | budapest | dizájn | tárgyak

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom