A Brioni bemutatta 2023-as tavaszi/nyári kollekcióját, melynek terméknagykövete ismét Jude Law és fia, Raff Law lett. Az új kampányban az apa-fia páros idilli, családi környezetben jelenik meg és az együtt töltött idő örömét hirdetik.
A Los Angelesben készült hétköznapi, ugyanakkor bensőséges kampányfilm és a hozzá kapcsolódó fotók az együtt töltött idő értékét, az élet egyszerű pillanataiban rejlő örömöt örökítik meg.
A két színész a 2023-as tavaszi-nyári kollekció pasztell színű darabjait viseli a felvételeken. A képeken keresztül is szinte tapintható, hogy
a ruhák mennyire puhák és kényelmesek, szabályosan lekövetik a test mozgását.

Jude Law úgy nyilatkozott: öröm volt számára folytatni a Brionival megkezdett együttműködést, a mostani kollekció darabjait is imádja,
a fiával együtt töltött pillanatok megörökítését pedig különösen élvezte.
Hasonlóan vélekedett Raff is, aki hangsúlyozta, érdekes élményként élte meg azt, hogy a kamerák előtt kellett megmutatniuk kapcsolatukat, a munka közben pedig a Brioni-család tagjaivá is váltak.
Ez a harmadik alkalom, hogy a két színész a divatházzal dolgozik együtt.
Az első kampányban Jude Law és fia a közös művészetüket mutatták meg a színpadon, a második alkalommal már a reflektorfény mögé betekintve természetes karizmájukat is megismerhettük.
A mostani kollaboráció pedig minden eddiginél bensőségesebb módon enged bepillantást a világukba, családi kapcsolatukba, kihangsúlyozva a kiválóság iránti elkötelezettségüket és az érzelmek erejét.
(Forrás és fotók: Brioni)
kollekció | jude law | férfi kollekció | brioni | tavaszi-nyári kollekció | férfi divat
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!