Nyári közösségimédia-kampányt indított a Lengyel Turisztikai Szervezet, hogy az ország meglátogatására ösztönözze az utazásra fogékonyakat, és egyben azt az üzenetet közvetítse, hogy Lengyelország az Ukrajnával közös határa ellenére biztonságosnak számít.
A #PolandVibes kampány célja a turizmus fellendítése az ország közösségi médiában történő népszerűsítésével, méghozzá influenszerek és különféle élő tevékenységeket mutató webkamerák bevonásával. A kampány kitalálói arra ösztönzik a látogatókat, hogy a fenti hashtagek használatával írják meg az élményeiket.
Az idegenforgalmi hivatal szerint február vége óta, vagyis amikor Oroszország megtámadta Ukrajnát, jelentősen megnőtt a visszamondott foglalások száma, mivel a potenciális látogatók aggódni kezdtek a kelet-európai utak miatt.
A további lemondások minimalizálása érdekében az ország a közelgő zenei fesztiválokat, művészeti galériákat és a helyi konyhát igyekszik népszerűsíteni,
miközben biztosítja a látogatókat arról, hogy a nagyobb városok nincsenek a lengyel-ukrán határ közelében.
Dorota Wojciechowska, a Lengyel Turisztikai Szervezet egyik vezetője ezzel kapcsolatban elmondta, hogy egyrészt az ország mindent megtett, hogy segítsen a szomszédos Ukrajnának, másrészt "nagyszívű nemzet vagyunk, és továbbra is szívélyesen fogadjuk a látogatókat, akár pihenésre, akár menedékre vágynak nákunk".
A turisztikai látványosságaik, a szállodáik és éttermeik a szokásos módon nyitva vannak, és nagyon várják a kulturális programokkal teli nyarat.
Nincs messze, ráadásul igazi csodákat rejteget Lengyelország. Járd körül, de ezeket a helyszíneket semmiképp se hagyd ki!
(Forrás: Travelweekly, fotók: Getty Images)
kampány | Lengyelország | háború | ukrán | orosz
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!