Bajban a turizmusa, ezért így próbálja népszerűsíteni magát ez az Ukrajnával szomszédos ország

Nyári közösségimédia-kampányt indított a Lengyel Turisztikai Szervezet, hogy az ország meglátogatására ösztönözze az utazásra fogékonyakat, és egyben azt az üzenetet közvetítse, hogy Lengyelország az Ukrajnával közös határa ellenére biztonságosnak számít.

A #PolandVibes kampány célja a turizmus fellendítése az ország közösségi médiában történő népszerűsítésével, méghozzá influenszerek és különféle élő tevékenységeket mutató webkamerák bevonásával. A kampány kitalálói arra ösztönzik a látogatókat, hogy a fenti hashtagek használatával írják meg az élményeiket.

Az idegenforgalmi hivatal szerint február vége óta, vagyis amikor Oroszország megtámadta Ukrajnát, jelentősen megnőtt a visszamondott foglalások száma, mivel a potenciális látogatók aggódni kezdtek a kelet-európai  utak miatt.

A további lemondások minimalizálása érdekében az ország a közelgő zenei fesztiválokat, művészeti galériákat és a helyi konyhát igyekszik népszerűsíteni,

miközben biztosítja a látogatókat arról, hogy a nagyobb városok nincsenek a lengyel-ukrán határ közelében.

Dorota Wojciechowska, a Lengyel Turisztikai Szervezet egyik vezetője ezzel kapcsolatban elmondta, hogy egyrészt az ország mindent megtett, hogy segítsen a szomszédos Ukrajnának, másrészt "nagyszívű nemzet vagyunk, és továbbra is szívélyesen fogadjuk a látogatókat, akár pihenésre, akár menedékre vágynak nákunk".

A turisztikai látványosságaik, a szállodáik és éttermeik a szokásos módon nyitva vannak, és nagyon várják a kulturális programokkal teli nyarat.

Nincs messze, ráadásul igazi csodákat rejteget Lengyelország. Járd körül, de ezeket a helyszíneket semmiképp se hagyd ki!

(Forrás: Travelweekly, fotók: Getty Images)

ukrán | Lengyelország | orosz | kampány | biztonságos

FOLYTASD EZZEL

Egy légiutas-kísérő elárulta, milyen ruhadarabok viselése miatt tilthatják meg, hogy felszállj a gépre

Ez a patinás olasz város követné Velence példáját

Rendeld meg a Roadster magazin 15. számát!

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom