Nyári közösségimédia-kampányt indított a Lengyel Turisztikai Szervezet, hogy az ország meglátogatására ösztönözze az utazásra fogékonyakat, és egyben azt az üzenetet közvetítse, hogy Lengyelország az Ukrajnával közös határa ellenére biztonságosnak számít.
A #PolandVibes kampány célja a turizmus fellendítése az ország közösségi médiában történő népszerűsítésével, méghozzá influenszerek és különféle élő tevékenységeket mutató webkamerák bevonásával. A kampány kitalálói arra ösztönzik a látogatókat, hogy a fenti hashtagek használatával írják meg az élményeiket.
Az idegenforgalmi hivatal szerint február vége óta, vagyis amikor Oroszország megtámadta Ukrajnát, jelentősen megnőtt a visszamondott foglalások száma, mivel a potenciális látogatók aggódni kezdtek a kelet-európai utak miatt.
A további lemondások minimalizálása érdekében az ország a közelgő zenei fesztiválokat, művészeti galériákat és a helyi konyhát igyekszik népszerűsíteni,
miközben biztosítja a látogatókat arról, hogy a nagyobb városok nincsenek a lengyel-ukrán határ közelében.
Dorota Wojciechowska, a Lengyel Turisztikai Szervezet egyik vezetője ezzel kapcsolatban elmondta, hogy egyrészt az ország mindent megtett, hogy segítsen a szomszédos Ukrajnának, másrészt "nagyszívű nemzet vagyunk, és továbbra is szívélyesen fogadjuk a látogatókat, akár pihenésre, akár menedékre vágynak nákunk".
A turisztikai látványosságaik, a szállodáik és éttermeik a szokásos módon nyitva vannak, és nagyon várják a kulturális programokkal teli nyarat.
Nincs messze, ráadásul igazi csodákat rejteget Lengyelország. Járd körül, de ezeket a helyszíneket semmiképp se hagyd ki!
(Forrás: Travelweekly, fotók: Getty Images)
ukrán | Lengyelország | kampány | orosz | turizmus | biztonságos
Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban
Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!