Nyári közösségimédia-kampányt indított a Lengyel Turisztikai Szervezet, hogy az ország meglátogatására ösztönözze az utazásra fogékonyakat, és egyben azt az üzenetet közvetítse, hogy Lengyelország az Ukrajnával közös határa ellenére biztonságosnak számít.
A #PolandVibes kampány célja a turizmus fellendítése az ország közösségi médiában történő népszerűsítésével, méghozzá influenszerek és különféle élő tevékenységeket mutató webkamerák bevonásával. A kampány kitalálói arra ösztönzik a látogatókat, hogy a fenti hashtagek használatával írják meg az élményeiket.
Az idegenforgalmi hivatal szerint február vége óta, vagyis amikor Oroszország megtámadta Ukrajnát, jelentősen megnőtt a visszamondott foglalások száma, mivel a potenciális látogatók aggódni kezdtek a kelet-európai utak miatt.
A további lemondások minimalizálása érdekében az ország a közelgő zenei fesztiválokat, művészeti galériákat és a helyi konyhát igyekszik népszerűsíteni,
miközben biztosítja a látogatókat arról, hogy a nagyobb városok nincsenek a lengyel-ukrán határ közelében.
Dorota Wojciechowska, a Lengyel Turisztikai Szervezet egyik vezetője ezzel kapcsolatban elmondta, hogy egyrészt az ország mindent megtett, hogy segítsen a szomszédos Ukrajnának, másrészt "nagyszívű nemzet vagyunk, és továbbra is szívélyesen fogadjuk a látogatókat, akár pihenésre, akár menedékre vágynak nákunk".
A turisztikai látványosságaik, a szállodáik és éttermeik a szokásos módon nyitva vannak, és nagyon várják a kulturális programokkal teli nyarat.
Nincs messze, ráadásul igazi csodákat rejteget Lengyelország. Járd körül, de ezeket a helyszíneket semmiképp se hagyd ki!
(Forrás: Travelweekly, fotók: Getty Images)
ukrán | háború | turizmus | Lengyelország | biztonságos
Álomszülte szálloda Dánszentmiklóson, pazar fine dining étteremmel
Ilyen egyedi és domináns ízekkel tud kényeztetni a világ egyik legjobb rumja

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!