Close
Olyan élményeket ad a Local’s Lore, amiket az útikönyvekben hiába keresünk

Olyan élményeket ad a Local’s Lore, amiket az útikönyvekben hiába keresünk

Ugye sokat segítene, ha minden nagyvárosban lenne egy ismerősünk, aki megmutatja lakóhelye rejtett oldalait, és akinek segítségével idegenként mégis helyinek érezhetjük magunkat? 

A Local’s Lore egy utazás és életmód fókuszú startup budapesti és New York-i bázissal. Jelenleg több mint hetven városban van jelen a világ számos pontján, influencerek által. A közösségi média, ezenbelül is az Instagram és a Google Maps fúziójából létrejött oldal az igényes utazást és funkcionális helykeresést szolgálja az esztétika és a dizájn nyelvét figyelembe véve.

A Local’s Lore névben a Lore szó arra a tudásra utal, ami mindig egy közösség sajátsága, legyen az egy népcsoport tudása (folklore), egy baráti társaság, egy iskolai közösség, vagy például egy város belső atmoszférája, amit kívülállóként nem láthatunk, csak akkor, ha már ott élünk és benne mozgunk. Jó érzés megérkezni egy új helyre, de ha nincs egy ismerősünk, aki érti a helyieket, és tudja, hova járnak ők a hétköznapi életben, akkor marad a várak felfedezése, templomok fényképezése, és hop on/hop off buszok.

A Local’s Lore testesíti meg azt az ismerőst, aki bevezet a helyiek szokásaiba, kávézókat, boltokat, éttermeket és kulturális élményeket kínál.

Minden ambassadoruk helyi lakos, hasonló értékrenddel és esztétikai látásmóddal, mint ami az alapítókat is jellemzi.

Amikor belépünk a Local’s Lore világába, idegenként helyivé válhatunk.

Az interaktív atlaszt azzal a céllal indították el, hogy egy másféle utazásélményt biztosítson. Olyan élményt, amit nem írnak meg a legtöbb utazási könyvben.

A már jól ismert turisztikai látványosságok helyett betekintést engednek városuk igazi énjébe: kávézókba, galériákba, dizájnüzletekbe, take-away helyekbe – olyanokba, amiket ők maguk fedeznek fel és magukénak éreznek, ahova rendszeresen visszajárnak hétköznapjaikat megélni.

Ezáltal egyrészről lehetőséget biztosítanak a helyi képviselőknek, hogy vizuálisan megmutassák kedvenc helyeiket, másrészről pedig a turistáknak, hogy a helyiek magabiztosságával fedezzék fel a várost.

Legújabb funkciója, a My Maps egy újszerű, esztétikus, ugyanakkor funkcionális felületet biztosít nem csak a közösségimédia-profillal rendelkezőknek. A személyre szabható guide e-mailes bejelentkezéssel is elérhető, és tulajdonképpen bárki számára lehetővé teszi, hogy létrehozza saját guide-ját, majd megossza azt.

Egy olyan új funkciót hoztak létre, amelynek segítségével minden olvasó felhasználóvá válhat. A My Maps lehetővé teszi, hogy saját térképeket alkossunk, hozzáadjuk kedvenc helyeinket, hozzárendelünk képet, ikont, majd küldjünk egy linket az ismerőseinknek, a családnak, az üzleti partnereknek. Valójában a saját guide-unk kurátorává válhatunk, melyet akár tematikusan saját ízlésünkre szabhatunk. Annak érdekében, hogy a közösségépítés még inkább központi szerephez jusson, követhetjük mások térképeit is.

Készült egy videó is, melynek központi szereplője Julia Brenner, az orosz származású, portugáliai bázisú influencer, aki megmutatja Budapest turisztikai látványosságait (Bazilika, MNG, sárga villamos, dunai hajózás), és a My Mapsszel felfedezi az újhullámos kincseket is (Hotel RUM, Toprum, Espresso Embassy, Nanushka).

Ez is érdekelhet:

Close