Ezt a legendás balatoni éttermet mostantól hiába keressük

A Balaton egyik szeretett étterme a Facebook-oldalán közölte, hogy végleg bezárja a kapuit.

Mint a tihanyi Malackrumpli Bisztro írta, az elmúlt évek sok kihívást állítottak az étterem elé, ám bíztak abban, hogy átlendülnek a nehéz időszakon, és hogy a minőségi gasztronómia, a jó csapat, a támogató, igényes vendégkör, a lelkes vezetés megbízható garancia.

A Malackrumpli megálmodója, a farm to table koncepció töretlen képviselője, Járosi Tamás hirtelen távozásával az étterem lelkét veszítettük el, amit minden igyekeztünk ellenére a jelenlegi helyzetben nem tudtunk pótolni"

– áll a posztban.

Az étterem vezetősége az egész csapatnak köszöni, hogy a hőség és nagy hajtás ellenére is vállalták, hogy ilyen körülmények között végigvitték a nyarat, valamint a beszállítóknak, a partnereiknek, az üzletembereknek és a szakmabelieknek is nagyon hálás.

Meghatóan búcsúztak el a vendégeiktől is:

De mindenekelőtt köszönet illeti vendégeinket, a kitartó Malackrumpli-rajongókat a mögöttünk levő sikeres 8 év bizalmáért,

a sok jó szóért és elégedett pillantásért, az üres tányérokért és felhörpintett italokért, amellyel 2015 óta folyamatosan kitüntettek minket. Az elmúlt években rengeteg szeretetet, bátorítást kaptunk tőletek. Minden álom egyszer véget ér, de azoknak, akikben van szikra, újra és újra meg kell gyújtani a tüzet, mert mindig lesz, amiért érdemes!”

A Malackrumpli Bisztro 2013 nyarán nyitotta meg a kapuit az akkor még létező Biobalaton termelői piac részeként Balatonfüreden. A cél elsősorban a piac üzemeltetése és ezzel együtt a saját minősített biogazdaságuk támogatása volt. Az éttermet egyszer már bezárták, de azután újra nyitott, most pedig Járosi Tamásnak, a Malackrumpli egykori tulajdonosának júliusi halála pecsételte meg a vendéglátóhely sorsát.

Mostanában a legtöbb étterem és szálloda a rezsiárak emelkedése miatt húzza le a rolót, és aki életben akar maradni, annak ki kell találnia valamilyen stratégiát.

(Forrás: Index, képek: Malackrumpli/Facebook)