Lesz egy újdonság is.
A Starbucks bejelentette, hogy 2030-ra 55 ezer egysége lesz világszerte – ez körülbelül hetvenszázalékos növekedést jelent a jelenleg működő 33 ezerhez képest.
Kevin Johnson vezérigazgató elmondta, hogy a forgalmasabb nagyvárosi csomópontokban nyíló üzletek között több olyan is lesz, ahol a vendégek nem foglalhatnak helyet, hanem mobil rendelési platformon keresztül vehetik át a kávéjukat, hogy aztán haladjanak is tovább.
A Starbucks Pickups névre keresztelt szpotok néhány percnyi sétára működnének a hagyományos Starbucksoktól. Az ötlet egy lehetséges opció a világjárvány miatt megváltozott fogyasztási szokásokra.
A Starbucks továbbá megerősítette, hogy bezárja a külvárosi területeken alulteljesítő üzleteit. A koronavírus-járvány kitörése óta inkább a belvárosban működő egységekre koncentrál, mert oda összpontosult a forgalom: az eladási adatok elemzéséből arra következtettek, hogy a járvány miatt az emberek a kávézókba beülés helyett elvitelre kérik a kávéjukat, a kora reggel helyett pedig a délelőtti órákra tolódott át az értékesítés jelentős része. Mintegy nyolcszáz, metróállomás közelében található kávézót szüntet meg a cég, hogy 2021-re összesen nyolcszázötven újat nyisson más helyszíneken.
A vállalat tervei között szerepel még a mesterséges intelligenciára épülő technológia bevezetése is, amivel a személyzet munkájának ütemezését és a készletgazdálkodást automatizálná.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Foxbusiness, fotók: Pixabay)
kávézó | üzlet | jövő | elvitel | terv | bezárás
Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban
Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!