A tekintélyes The New York Times is beszámol a ruhakollekcióival egyre magasabbra törő Nanushka ázsiai stílusú kerámiáiról.
Sándor Szandra, a Nanushka alapítója ősszel New Yorkban már megmutatta magát – illetve egészen pontosan a 2019-es tavaszi-nyári szettjeit. Az immáron világszerte is elismert Nanushka ruhakölteményeit népszerű filmsztárok is viselik, a tervek szerint ebben az évben a márka saját üzletet nyit Los Angelesben.
Szandra hobbijáról, a kerámiákról korábban a Vogue magazinban írtak, nemrég viszont a hasonló kaliberű The New York Times szentelt egy cikket a tervező kedvenceinek.
Sándor Szandra ugyanis a Noha Stúdióhoz köthető Nemes Natáliával közösen, március 18-án mutatja be a Japán által inspirált kerámiáit, melyeket a két brand összevonásából Nanohának kereszteltek.
A hatféle kerámiát tartalmazó kollekció különleges, a 16. századi Kiotóból származó technikával készül, amely élénk, váratlan színkombinációkat eredményez. Poharak, tálak, csészék, bögrék és vázák kerültek ki a kezeik alól, nagyrészt crème brûlée, narancssárga, türkizkék, smaragdzöld és mélybarna árnyalatokkal megfestve. Szandra elmondása szerint hobbiként kezdett el kerámiákat készíteni munka után esténként, hogy kieressze a gőzt és kikapcsolja kicsit az agyát, a fortélyokat Nemes Natália mutatta meg neki. Úgy tűnik, sikerrel.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Nanushka)
nanoha | divat | kerámia | sándor szandra | noha | nanushka
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!