Nem volt, aki bepakolja a poggyászokat, sajátosan oldotta meg a problémát a légitársaság

Miután a Swiss Air utasai Zürichből megérkeztek Bilbaóba és fel akarták venni a csomagjaikat, azzal szembesültek, hogy a poggyászok nincsenek sehol.

Állítólag a célállomáson két órát vártak a bőröndökre, és semmilyen tájékoztatást nem kaptak, hanem meg kellett várniuk, amíg a spanyol Iberia légitársaság munkatársai tájékoztatták őket arról, hogy a gép a poggyásszok nélkül szállt fel.

Mint az egyik utas, Carsten Redlich elmondta, az egész nyaralását tönkretette, hogy nem kapta vissza a csomagját, mert siklóernyőzni utazott Spanyolországba, és most nélkülöznie kellett a létfontosságú felszerelését.

A Swiss Air megerősítette, hogy a járat az utasok csomagjai nélkül szállt fel, és mint a szóvivő elmondta, a problémához személyzethiány vezetett.

A reptéren egy és negyed órán át sikertelenül próbálták megoldani a helyzetet, ezért „operatív okokból“ úgy döntöttek, hogy a poggyászok nélkül repülnek Bilbaóba.

A járat nem várhatott tovább, mondta a szóvivő, mert az utasokat fel kellett venni Bilbaóban, és a gépnek vissza kellett térnie Zürichbe, mielőtt a repülőtér este 11 órakor bezárt volna éjszakára.

A légitársaság nem nyilatkozott arról, hogy az utasokat értesítették-e a poggyászuk hátrahagyásáról, csak annyit mondott, sajnálja az ügyfeleknek okozott kellemetlenségeket, és vizsgálják a helyzetet, hogy kiderítsék, pontosan mi történt.

Tavaly az elveszett poggyászok száma tíz éves csúcsot ért el, összesen mintegy 26 millió csomag tűnt el. Ez ezer csomagból nyolc darabot jelent, ami majdnem kétszerese a 2021-es számnak. A legtöbb poggyásznak Európában veszett nyoma, és a forgalmasabb repülőtereken voltak a legnagyobb problémák.

Ez az egyik leggyakrabban elkövetett hiba a poggyászfeladás előtt egy légiutas-kísérő szerint, de akkor is érhetnek kellemetlen meglepetések, ha ilyen bőrönddel utazol.

(Forrás: Euronews, képek: Getty Images, Unsplash)

poggyász | repülőgép | Swiss Air

FOLYTASD EZZEL

Mikrobiom és wellbeing, avagy ez lehet az új szupererőd

Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva

Sulciová Silvia interjú

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Mikrobiom és wellbeing, avagy ez lehet az új szupererőd
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom