Close
Karóraként is hordható a legdrágább Rolls-Royce fedélzeti órája

Karóraként is hordható a legdrágább Rolls-Royce fedélzeti órája

A világ legdrágább Rolls-Royce-modellje lett a Boat Tail, aminek az órája sem mindennapi, a műszerfalról kivéve karóraként is viselheti a vevője.

A Rolls-Royce minden tudását beleadta az újonnan létrehozott Coachbuild részleg első autójába. A jachtokat idéző stílusú Boat Tail a hátuljába épített tálalóval igazi különlegesség lett, húszmillió eurós árával pedig a világ egyik legdrágább új autójának számít. A goodwoodi márkánál ezért az autó műszerfalán lévő órát is alaposan kidolgozták.

A 199 éves svájci óragyártóval, a Bovet 1822-vel együttműködve a Rolls-Royce kabriójához egy pár olyan különleges óra készült, amelyet nemcsak csuklón lehet viselni, hanem asztali vagy zsebóraként is funkcionál, és ennél is érdekesebb, hogy

a Boat Tail műszerfalán egy foglalatba helyezhető, alatta egy fiókot alakítottak ki a szíjaknak.

Nem mindenki hallott még a Bovet 1822-ről, ami nem csoda,

hiszen nem olyan ismert név, mint a Rolex, de még annyira sem, mint az Audemars Piguet vagy a Patek Philippe. A svájci márka a 19. században kínai megrendelésre zsebórák készítésével szerzett nevet magának, és elég különleges ahhoz, hogy a nevét adja a Rolls-Royce országúti jachtjához.

A Boat Tail megrendelője egy pár, ezért egy férfi és egy női óra is készült, fehérarany tokkal, a számlapok pedig éppen olyan Caleidolegno furnérból készültek, mint a Rolls-Royce kabriójának hajókat idéző hátsó fedélzete. A férfi óra polírozott, míg a női gravírozott,

mind a kettőn megtalálható a tulajdonosának neve is, amit a képekről elrejtettek.

Az órák személyre szabása nem merült ki ennyiben, hiszen a hátlapon lévő számlapokat is gondosan kidolgozták. A férfi órája a születése pillanatában látható csillagképet ábrázolja, a nőire pedig egy miniatűr festmény készült egy virágcsokorról, és mivel a Rolls-Royce órájáról van szó,

a Boat Tail és a Spirit of Ecstasy szobrocskája sem hiányzik róla.

A Bovet 1822-nél dolgozó szakembereknek összesen 3000 órájába került a két óra megtervezése és megalkotása, a szokásos műveleteken felül vibrációs és töréstesztet is kellett végezniük, hogy az autóban is használható legyen a tourbillon szerkezet. Ez az oka annak is, hogy mind a két automata óra a szokásos 48 órás helyett ötnapos járástartalékkal rendelkezik.

Az idő luxusa

A Rolls-Royce az utóbbi időben több egyedileg rendelt modelljét is megmutatta, és a Phantom egyik különkiadása éppen az idő tematikája alapján készült. A goodwoodi márkánál pedig az órákon kívül más érdekes kiegészítőket is kínálnak, például a Cullinan hátsó részéből előhúzható multifunkciós tárolókat.

FOLYTASD EZZEL
Gyerekkori álom ez a gyönyörű Peugeot 504 Coupé
Az utolsó példány is elkészült a Bugatti szuperautójából
Rendeld meg a Roadster magazin 5. számát!
Mi jobb, mint egy 170 oldalas Roadster magazin? Hát egy 220 oldalas Roadster magazin! Igen, a 2021-es nyári számunkra jelentősen megnöveltük a terjedelmünket, hogy még több kalandot, utazást és inspirációt élhessünk át közösen. A méret azonban nem minden, arra is figyeltünk, hogy ismét a lehető legjobbat kínáljuk olvasóinknak. A tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom