A stewardessként dolgozó Destanie gyakran oszt meg különböző kulisszatitkokat a repülésről a TikTokon. Most azt árulta el, mely átlátszó trükkök nem működnek, de szót ejtett arról is, mi az, ami beválhat, ha valaki az első osztályra vágyik, de nem akar fizetni érte.
Mint Destanie elmondta, miután felszálltunk a gépre, akkor már biztosan késő felsőbb kategóriás ülőhelyet kérni, ezt legkésőbb a beszállókapunál kell megkísérelnünk. Ha upgrade-elni szeretnénk, ezt érdemes az utasfelvételnél kérnünk. Ha szerencsénk van, és tagjai vagyunk a légitársaság hűségprogramjának, esetleg a hitelkártya-szolgáltatónk áll partnerségben a céggel, még akár esélyünk is lehet, de az ingyenes átfoglalás igencsak ritka.
Mégis sokan próbálkoznak valahogy átjutni az első osztályra már akkor, amikor a gépen vannak. Az egyik gyakori taktika, amikor azzal „viccelődnek”, hogy szívesen elfoglalják az üres helyeket az első osztályon. Ilyenkor az egyetlen válasz, amire számíthatnak, az udvarias nevetés az utaskísérők részéről.
Egy másik trükk, hogy bókokkal halmozzák el a stewardesseket, hogy aztán azonnal megkérdezzék, van-e hely a felsőbb osztályokon.
A legtöbben ugyanakkor egyszerűen minden körítés nélkül megkérdezik, hogy átülhetnek-e egy jobb helyre, de olyan is van, aki egyszerűen átül, ha látja, hogy az szabad - ez az adott osztályon belüli jobb, például nagyobb lábtérrel rendelkező helyekre vonatkozik, mint amilyenek például a kijáratok mellettiek. Légitársasága válogatja, hogy ez már egy díjköteles jobb kategóriának számít, vagy megengedik az utasoknak, hogy átüljenek.
Egy utaskísérőtől azt is megtudtuk, milyen kínos esettől félnek a leginkább a személyzet tagjai, egy másik pedig elmondta, mi az az egy dolog, ami mindenképp legyen nálunk a repülőn.
(Forrás: Daily Star, képek: Getty Images)
repülő | kabin | utaskísérő | repülés | légiutas-kísérő | első osztály
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!