Ha már nem utazhatunk, merítsünk belőle ihletet!

Az utazási tablók készítése – legyen az digitális, vagy kézzel fogható – át tud segíteni a korlátozások okozta szorongáson, sőt, inspirálóan is hathatnak ránk, miközben alapjaiban alakítják át az általános közérzetünket.

Az utazás sokak hobbija, amikor azonban a határok bezárulnak, az utazás pedig szinte lehetetlenné válik, csak a terveinkbe és az utazás jelentette inspirációkba tudunk kapaszkodni.

Legyen szó egy távoli szigetről, amelyről itt, a Roadsteren olvastunk, vagy egy csodálatos túraútvonalról, amelyet egy természetfilmben láttunk meg, esetleg egy kristálytiszta patakról, amely egy reklámban köszönt vissza, mindegyik alkalmas lehet arra, hogy a nehéz időkben visszahozzanak valamit azokból az élményekből, amit az utazás jelent számunkra.

Ezekkel a kapaszkodókkal pedig bátran körbevehetjük magunkat, hogy a mindennapokban is motiválóan hathassanak ránk.

Az utazási terveinket, a ránk inspirálóan ható tájakat gyűjthetjük digitálisan is, például egy interaktív preziben, amelyet újra és újra megnézhetünk, de tökéletesen alkalmasak arra is, hogy kinyomtatva az üzenőfalunkra kerüljenek. A látványos fotók mellé társítsuk a nyaralás többi aspektusát is! Böngésszük a Pinterestet inspiráló ételfotók vagy éppen nyári ruhák iránt, tekintsük át az elektronikai üzletek kínálatát a legújabb fényképezőgépek után kutatva, vagy mélyüljünk el az interneten azokban a szabadidős programokban, amelyek az egyes célállomásokon az újranyitást követően várhatnak ránk!

Az ötletbörzét követően gyakorlatilag egy tablót fogunk kapni, rajta minden fontos élménnyel, ami következő utazásunk során várhat ránk, ha pedig motivációs idézeteket, és elegáns, vidám, romantikus kulcsszavakat is rendelünk hozzá, a hangulatunkat is erőteljesen tudjuk formálni általa.

Kutatások igazolták, hogy az utazni vágyók nyolcvan százaléka már elkészítette a következő hat hónapra vonatkozó tervét. A szakemberek szerint ennek oka, hogy bár a pandémia gyakorlatilag lenullázta az utazások számát, az oltások egyre szélesebb körű terjedése ismét okot ad az optimizmusra. Itt összefoglaltunk mindent, amit az utazás jövőjét jelentő oltásútlevélről tudni kell.