Ezekben a nehéz időkben számos légitársaság leginkább az életben maradásért küzd, ehhez képest Dél-Afrikában most mutatkozik be egy belföldi járatokat indító cég. A nagy dobáshoz már csak egy dolog hiányzik: egy frappáns név.
Ahelyett, hogy a társaság marketingtanácsadókhoz vagy kommunikációs szakemberekhez fordulna, inkább nyilvános pályázatot írt ki, melynek győztese elég értékes díjazásban részesül:
egy évig ingyen utazhat.
A légitársaság egyedülálló, könnyed és kifejező nevet keres, aki pedig kitalál egy ilyet és azt választják ki, megkapja érte a 28 ezer dollár (majdnem kilencmillió forint) értékű vouchert.
A most még ismeretlen névvel piacra törő társaság idén decemberében tervezi elindítani első járatát, méghozzá a világ tizenkettedik legforgalmasabb légifolyosóján, Johannesburg és Fokváros között.
Bár sokan nem tartják jó ötletnek pont egy világjárvány idejére időzíteni egy légitársaság megalapítását, a cégnél másként vélekednek. Szerintük a járvány egyedülálló lehetőséget teremtett egy olyan társaság indításához, amely nemcsak hatékonyabb, hanem az ország tehetségeinek köszönhetően ötletesebb és kreatívabb is a többinél. Úgy gondolják, eljött az idő az utasokkal való kapcsolatok újragondolására és az ügyfelek elkötelezettebbé tételére.
A névadási versenybe bárki beszállhat itt.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Pixabay)
név | légitársaság | új | ingyen | repülés | dél-afrika
A modern luxus nyomában a Range Roverrel
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!