Az Amadeus aktívan nyomon követi a turisztikai piac változásait, ezekre reagálva fejleszti saját eszközeit. 2019-re vonatkozóan több markáns trendet gyűjtöttek egy csokorba.
Személyre szabott szolgáltatások
Az egyéni fogyasztói igények kiszolgálása, a megszemélyesített utazási ajánlatok kidolgozása változatlanul a turizmus egyik kiemelt trendje marad minden területen.
Legyen szó légitársaságokról, hotelekről, tour operatorokról vagy utazási irodákról,
a siker egyik kulcsa biztosan az lesz 2019-ben is, hogy ki hogyan tudja minél személyre szabottabb módon kiszolgálni az utast.
Egyre hangsúlyosabb a tartalom
2019 minden bizonnyal az NDC (New Distribution Capability) térhódításáé lesz, mely révén a légitársaságok és az utazási irodák is jelentősen növelhetik eladásaikat.
Ehhez azonban az is szükséges, hogy rendelkezésre álljon minél több tartalom és információ, minél több csatornán és forrásból. Ez is elengedhetetlen a személyre szabott szolgáltatásokhoz.
Összehasonlíthatóság
Korunk utazója tájékozott, az okoseszközök aktív használója, aki egyedi élményeket keres, mindössze egy kattintásnyira.
2019-ben azok a szolgáltatók lehetnek a befutók, melyeknek rálátásuk van az összesített tartalmakra, és a legegyszerűbben, leghatékonyabban ki tudják választani azt, ami a pihenni vágyók számára leginkább megfelel.
A millennial korosztály az új üzleti utazó
A Boston Consulting Group előrejelzése szerint 2020-ra az utazóknak csaknem a felét a millennial korosztály (millennials, avagy Y generáció, igazi digitális generáció) teszi ki.
Mivel ez a korosztály egyre markánsabb vásárlóerőt jelent a turizmusban, az iparágnak fel kell zárkóznia ennek attitűdjéhez.
Business + leisure összeolvadása
Az előrejelzések szerint az üzleti utazás mind nagyobb súlyt képvisel majd a jövőben, és folyamatosan bővül. Egy nemzetközi elemzés szerint 2022-ig a multinacionális vállalatok 1,7 ezer milliárd dollárt költenek munkavállalóik utaztatására.
Mivel az üzleti utazások száma és hossza is nő, az is egyre jellemzőbb, hogy összemosódik a business és a leisure.
Technológiai fejlesztés 2019-ben is
Valószínűleg azon sem lepődünk meg, hogy 2019-ben is újabb technológiai megoldások látnak napvilágot, és tovább bővül a digitális eszközök köre, ami növelheti a hatékonyságot és a gördülékeny működést.
Az új megoldások lehetővé teszik a repülőterek, légitársaságok, szállodák, utazási irodák és minden más szereplő számára, hogy megfeleljenek a növekvő utazói elvárásoknak.
Okosvárosoké a jövő
Nemzetközileg is az egyik legmarkánsabb trend, hogy az okosvárosok turizmusa fejlődik a legdinamikusabban, minden korábbinál nehezebb ma megjósolni, hogyan néz majd ki a turizmus húsz év múlva.
De az biztos, hogy az iparág izgalmas és jelentős fejlődés előtt áll.
(Forrás: Amadeus.com/turizmus.com, fotók: Unsplash)
nagy sztori | okoseszköz | személyre szabott | okosváros | y generáció | trendek
Mikrobiom és wellbeing, avagy ez lehet az új szupererőd
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!