Az új kampányban nem lehet nem észrevenni a Gucci ikonikus márkajelzését.
Max Siedentopf konceptuális művész tervezte a Gucci legújabb kampányát, amelynek középpontjában a kék és a bézs időtlen keveréke és az 1970-es évek legnagyobb sikerkiegészítői állnak.
A kampány rendezője, koncepcióvédője és fotósaként Siedentopf úgy állította be modelljeit, hogy azok uralják a fényképeket, hanem
kiegészítsék, szerves részét képezzék a fotókon visszaköszönő intenzív márkamegjelenésnek.
A modellek Gucci kézitáskájával állnak, ülnek az ágyon, rádőlnek a klasszikus kinézetű autóra, kezükben a csomagjaikkal, vagy egy szelet tortát esznek és teát töltenek, miközben a Gucci monogramja beborítja őket.
A koncepció így kívánta bemutatni a Gucci motívumainak elképesztő erejét.
Siedentopf a Gucci x Major League Baseball együttműködéseben is részt vett fotósként, kreatív alkotóként és rendezőként. Az alapvetően Londonban élő művész többek között az Ordinary művészeti kiadvány alapítója és a KesselsKramer kreatív ügynökség kreatív igazgatója volt.
(Forrás: Designboom, fotók: Max Siedentopf, Gucci)
kampány | divat | márka | fotókampány | luxusmárka | kollekció
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!