Egy volt légikísérő névtelenségbe burkolózva árulta el.
A légiutas-kísérők nemcsak azért dolgoznak, hogy az utasok kényelmét szolgálják a repülés során, hanem kiemelt feladatuk közé tartozik az is, hogy több száz ember biztonságban legyen odafönt.
Az utasok többnyire udvariasan viselkednek a fedélzeten, de akadnak kivételek. Nagyon ritkán alkalmazzák ugyan, de egy ex légiutas-kísérő elárulta, létezik egy bizonyos módszerük, amivel vissza szoktak vágni a kiemelkedően goromba utasoknak.
Fontos észrevétel ezzel kapcsolatban, hogy a légitársaságok ezt nagyrészt elítélik.
A személyzet megszólaló tagja névtelen maradt, és azt sem lehet tudni, melyik légitársaságnak vagy milyen pozícióban dolgozott. A korábbi légiutas-kísérő egy Reddit-bejegyzésben árulta el az utaskísérők "piszkos kis titkainak" szentelt sub-on, hogy néha megzavarják a fedélzeti szórakoztatást.
Ezt írta: "Régebben légiutas-kísérőként dolgoztam, és amikor valaki nagyon durva volt, egyszerűen odamentem a számítógéphez, amivel a fedélzeti tv-képernyőket kontrolláltuk és átállítgattam az övét, hogy ne tudja megnézni a filmet. Nagyon kicsinyes voltam, tudom."
Természetesen rendkívül kicsi a valószínűsége annak, hogy a személyzet valamelyik tagja ilyesmire "vetemedik".
Az utazás, mint tudjuk, szélesebb látókört biztosít a világról, egyben alkalmazkodást is igényel. Utóbbi azt jelenti, hogy indulás előtt ajánlott utánanézni a helyi kulturális normáknak, az éttermi etikettnek és a nyelvnek. Az alábbi bosszantó szokásokat pedig mindenképp javasolt ejteni.
(Forrás: Express, fotók: Getty Images)
utasok | repülés | légiutas-kísérő | goromba | bosszú
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!