Reggeli jóga a piemonti dombok között? Íjászoktatás, kilátással egy gyönyörű kastélyra? Talán nem ilyennek képzelünk egy csapatépítést, pedig van, ahol ez a standard.
A járvány megváltoztatta a vállalati kultúrát is, a cégeknek pedig a korábbiaknál többet kell kínálniuk, ha meg akarják tartani a dolgozóikat. Van, amelyik home office-t ajánl, van, ahol szállodai körülményeket teremtenek az irodában, a nagy cégek pedig a csapatépítőkön sem spórolnak.
Az amerikai Uber Las Vegas-i Beyoncé-koncertre vitte az alkalmazottakat, a WeWork nyári tábort szervezett, a Glossier pedig pazar glampingélménnyel lepte meg a munkatársait. Egy chicagói toborzócég tulajdonosa a cége által 2020-ban és 2021-ben az irodabérleten megspórolt pénzből 80 ezer dollárért háromnapos, télből a nyárba hétvégi kirándulást szervezett az alkalmazottaknak a mexikói Cabo San Lucasba.
Aron Solomon, az Esquire Digital stratégiai vezetője azt is megjegyezte, hogy nem ritkák az egész estés berlini és párizsi élmények, a pazar vacsorák, limuzinos reptéri transzferek és az ötszáz-hétszáz dolláros szállodai szobák a nagy amerikai cégeknél. Úgy véli, hogy ezeknek a vállalatoknak a körében
minden korábbinál nagyobb a kereslet az európai kiruccanások iránt,
és ez a trend jövőre is folytatódni fog, Európában pedig jó lehetőség ez az utazási vállalkozásoknak, hogy bővítsék a kínálatukat.
Johannes Hoyos vállalkozó például már 2021-ben meglépte ezt, és
egy gyéren lakott olasz falut alakított át céges célponttá.
A Workation Village-ben olyan nagy nevek fordulnak meg, mint a Google vagy a Spotify, a vidéki butikhotel és modern co-working tér keveréke akár 200 fő befogadására is alkalmas.
Mint Hoyos elmondta, a Workation Village ügyfelei többségükben technológiai vállalatok, ahol az a cél, hogy az egyes csapatok személyesen is megismerjék egymást, mert általában nem egy helyen dolgoznak. Az ilyen élmények mellé persze egy csomó közösségimédia-tartalom is jár a helyi fotósok és videósok közreműködésével.
Bár az ember egy ilyen kirándulás után talán nehezen tér vissza az irodába, vannak olyan helyek, amelyek megkönnyítik a visszarázódást a hétköznapokba.
(Forrás: Euronews, képek: Getty Images, The Workation Village/Facebook)
vállalat | csapatépítés | luxus | munkahely | Workation Village
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!