Reggeli jóga a piemonti dombok között? Íjászoktatás, kilátással egy gyönyörű kastélyra? Talán nem ilyennek képzelünk egy csapatépítést, pedig van, ahol ez a standard.
A járvány megváltoztatta a vállalati kultúrát is, a cégeknek pedig a korábbiaknál többet kell kínálniuk, ha meg akarják tartani a dolgozóikat. Van, amelyik home office-t ajánl, van, ahol szállodai körülményeket teremtenek az irodában, a nagy cégek pedig a csapatépítőkön sem spórolnak.
Az amerikai Uber Las Vegas-i Beyoncé-koncertre vitte az alkalmazottakat, a WeWork nyári tábort szervezett, a Glossier pedig pazar glampingélménnyel lepte meg a munkatársait. Egy chicagói toborzócég tulajdonosa a cége által 2020-ban és 2021-ben az irodabérleten megspórolt pénzből 80 ezer dollárért háromnapos, télből a nyárba hétvégi kirándulást szervezett az alkalmazottaknak a mexikói Cabo San Lucasba.
Aron Solomon, az Esquire Digital stratégiai vezetője azt is megjegyezte, hogy nem ritkák az egész estés berlini és párizsi élmények, a pazar vacsorák, limuzinos reptéri transzferek és az ötszáz-hétszáz dolláros szállodai szobák a nagy amerikai cégeknél. Úgy véli, hogy ezeknek a vállalatoknak a körében
minden korábbinál nagyobb a kereslet az európai kiruccanások iránt,
és ez a trend jövőre is folytatódni fog, Európában pedig jó lehetőség ez az utazási vállalkozásoknak, hogy bővítsék a kínálatukat.
Johannes Hoyos vállalkozó például már 2021-ben meglépte ezt, és
egy gyéren lakott olasz falut alakított át céges célponttá.
A Workation Village-ben olyan nagy nevek fordulnak meg, mint a Google vagy a Spotify, a vidéki butikhotel és modern co-working tér keveréke akár 200 fő befogadására is alkalmas.
Mint Hoyos elmondta, a Workation Village ügyfelei többségükben technológiai vállalatok, ahol az a cél, hogy az egyes csapatok személyesen is megismerjék egymást, mert általában nem egy helyen dolgoznak. Az ilyen élmények mellé persze egy csomó közösségimédia-tartalom is jár a helyi fotósok és videósok közreműködésével.
Bár az ember egy ilyen kirándulás után talán nehezen tér vissza az irodába, vannak olyan helyek, amelyek megkönnyítik a visszarázódást a hétköznapokba.
(Forrás: Euronews, képek: Getty Images, The Workation Village/Facebook)
luxus | vállalat | Workation Village | munkahely | csapatépítés
Ilyen egyedi és domináns ízekkel tud kényeztetni a világ egyik legjobb rumja
Álomszülte szálloda Dánszentmiklóson, pazar fine dining étteremmel

Beköszöntött az ősz, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 13. száma. Mit találunk benne? Bejárjuk Japán izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik legszínesebb és leghíresebb dizájnerével, Karim Rashiddal, Nápolyban megkóstoljuk Olaszország negyedik legjobb pizzáját, és benézünk az Attolini szabódinasztia műhelyébe is. A Napa-völgyben teszteljük, milyen az új, elektromos Rolls-Royce, és elbeszélgetünk a W luxushotelben megnyitott Nightingale by Beefbar alapítójával, Riccardo Giraudival is. Elmegyünk egészen Dél-Koreáig, hogy megnézzük közelről, milyen a világ egyik leghangulatosabb kávézója, a Mudzsige panzió, ezen kívül pedig találkozunk még párizsi keramikusművésszel, Japánban dolgozó magyar építésszel, vitorlázógép pilótával, egy római napszemüveg brand alapítójával, és a születésnapját ünneplő Babel Budapest megálmodójával is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!