Limuzinok, pazar vacsorák és ötcsillagos hotelek: nem spórolnak a cégek a csapatépítőkön

Reggeli jóga a piemonti dombok között? Íjászoktatás, kilátással egy gyönyörű kastélyra? Talán nem ilyennek képzelünk egy csapatépítést, pedig van, ahol ez a standard.

A járvány megváltoztatta a vállalati kultúrát is, a cégeknek pedig a korábbiaknál többet kell kínálniuk, ha meg akarják tartani a dolgozóikat. Van, amelyik home office-t ajánl, van, ahol szállodai körülményeket teremtenek az irodában, a nagy cégek pedig a csapatépítőkön sem spórolnak.

Az amerikai Uber Las Vegas-i Beyoncé-koncertre vitte az alkalmazottakat, a WeWork nyári tábort szervezett, a Glossier pedig pazar glampingélménnyel lepte meg a munkatársait. Egy chicagói toborzócég tulajdonosa a cége által 2020-ban és 2021-ben az irodabérleten megspórolt pénzből 80 ezer dollárért háromnapos, télből a nyárba hétvégi kirándulást szervezett az alkalmazottaknak a mexikói Cabo San Lucasba.

Cabo San Lucas

Aron Solomon, az Esquire Digital stratégiai vezetője azt is megjegyezte, hogy nem ritkák az egész estés berlini és párizsi élmények, a pazar vacsorák, limuzinos reptéri transzferek és az ötszáz-hétszáz dolláros szállodai szobák a nagy amerikai cégeknél. Úgy véli, hogy ezeknek a vállalatoknak a körében

minden korábbinál nagyobb a kereslet az európai kiruccanások iránt,

és ez a trend jövőre is folytatódni fog, Európában pedig jó lehetőség ez az utazási vállalkozásoknak, hogy bővítsék a kínálatukat.

Johannes Hoyos vállalkozó például már 2021-ben meglépte ezt, és

egy gyéren lakott olasz falut alakított át céges célponttá.

A Workation Village-ben olyan nagy nevek fordulnak meg, mint a Google vagy a Spotify, a vidéki butikhotel és modern co-working tér keveréke akár 200 fő befogadására is alkalmas.

Mint Hoyos elmondta, a Workation Village ügyfelei többségükben technológiai vállalatok, ahol az a cél, hogy az egyes csapatok személyesen is megismerjék egymást, mert általában nem egy helyen dolgoznak. Az ilyen élmények mellé persze egy csomó közösségimédia-tartalom is jár a helyi fotósok és videósok közreműködésével.

Bár az ember egy ilyen kirándulás után talán nehezen tér vissza az irodába, vannak olyan helyek, amelyek megkönnyítik a visszarázódást a hétköznapokba.

(Forrás: Euronews, képek: Getty Images, The Workation Village/Facebook)

 

Workation Village | munkahely | csapatépítés | vállalat | luxus

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom