A szállodalánc háromszáz napos körútra vinné a TikTokkereit, akik a legcsodálatosabb hoteleket tesztelhetnék.
A Marriott portfóliójába olyan szállodák tartoznak, mint a The Ritz-Carlton, a Westin Hotels & Resorts, valamint a Homes & Villas by Marriott International. Most három szerencsés TikTokkernek lehetőségük nyílik arra, hogy
háromszáz nap alatt mind a harminc márkát meglátogassák, utazásaikat pedig kis videókban dokumentálják.
A Marriott szerint az utazás kétségtelenül az egyik legerősebb eszköz, amely össze hozza az embereket, segít kiszélesíteni a látókörüket, miközben minden lépésüket a kíváncsiság mozgatja. A márka szeretné megtudni, hogy mindezt a fiatal, feltörekvő influenszerek hogyan tudják megosztani a világgal.
A versenyen való részvételhez a TikTokkereknek nem kell mást tenniük, minthogy feltöltsenek 2022. március 18-ig egy videót a TikTok-ra, #30stays300days és a #contest hashtagek használatával. A videóban válaszolniuk kell arra a kérdésre,
hogyan formálta őket az utazás és miért gondolják azt, hogy ők lennének a legjobb jelöltek a Marriott összes márkájának meglátogatására.
Három szerencsés nyertes 15 ezer dollár értékű csekket kap, amelyet tetszés szerint felhasználhatnak, valamint egy 10 ezer dollár értékű Marriott Bonvoy ajándékutalvánnyal is gazdagabbak lehetnek, amellyel különféle szolgáltatásokat próbálhatnak ki a luxusszállodákban. A nyerteseket emellett további ajándékokkal meglepik, például repülőjeggyel, Uber-utakkal és exkluzív élményekkel a Marriott Bonvoy Moments programból.
A győztesek kiválasztása során a Marriott több szempontot is figyelembe vesz majd, így a képernyőn való jelenlétet, a videó minőségét, a kreativitást és hogy a TikTokker azonosulni tud-e a Marriott Bonvoy értékeivel. Azaz olyan jelölteket keresnek, akik
szenvedélyesen rajonganak a felfedezésért, emellett pedig egyedi és kreatív nézőpontot tudnak hozni TikTok-videóikba.
(Forrás: Travel+Leisure, fotók: Unsplash, Marriott)
hotel | tiktokker | tiktok | marriott | verseny
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!