A magyar márka erőforrásait az ukrajnai menekültek támogatására fordítja.
A Nanushka vezérigazgatója, Baldaszti Pèter éppen a milánói divathéten vett részt, amikor az oroszok ukrajnai inváziójáról megérkeztek az első hírek. Nem sokkal ezután figyelmeztetést kapott a magyar kormánytól, hogy Magyarország akár hatszázezer ukrajnai menekültre is számíthat a következő hónapokban. A budapesti székhelyű márka azonnal akcióba lendült, emlékeztetve arra, hogy
Sándor Szandra, a márka alapítójának életére is nagy hatással volt az 1956-os forradalom és az orosz megszállás.
“Most ukrajnai barátaink is ugyanebben a helyzetben vannak, nem lehet hallgatni vagy tétlenek maradni” – mondta a Vogue Business-nek Baldaszti, hozzátéve,
nem akarják, hogy egy újabb generáció nőjön fel a háború emlékével.
A Nanushka megszakította az Oroszországgal való pénzügyi kapcsolatokat, a márka értékesítési csapata nem köt új szerződéseket orosz nagykereskedelmi partnerekkel, és a fennálló megrendeléseket sem teljesítik. A márka az oroszországi ügyfelek számára is megszüntette a kiszállítást.
“Tiszteljük az orosz népet és partnereinket. Tudjuk, hogy ez nem az ő döntésük, de a mi erkölcsi értékeink alapján lehetetlen üzletet kötni Oroszországgal” – magyarázta Baldaszti. Kiemelte, hogy ez egy jelentős pénzügyi döntés a Nanushka számára, és reménykednek egy gyors megoldásban, ami után újjá tudják majd építeni üzleti kapcsolataikat.
(Forrás: voguebusiness, fotó: Nanushka)
nanushka | háború | divat | kereskedelem | oroszországLetisztultság, kifinomultság, elegancia és időtlenség jelenik meg a Jean Paul Gaultier új kollekciójában
Februárban új koncepcióval érkezik a Budapest Central European Fashion Week

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!