A magyar márka erőforrásait az ukrajnai menekültek támogatására fordítja.
A Nanushka vezérigazgatója, Baldaszti Pèter éppen a milánói divathéten vett részt, amikor az oroszok ukrajnai inváziójáról megérkeztek az első hírek. Nem sokkal ezután figyelmeztetést kapott a magyar kormánytól, hogy Magyarország akár hatszázezer ukrajnai menekültre is számíthat a következő hónapokban. A budapesti székhelyű márka azonnal akcióba lendült, emlékeztetve arra, hogy
Sándor Szandra, a márka alapítójának életére is nagy hatással volt az 1956-os forradalom és az orosz megszállás.
"Most ukrajnai barátaink is ugyanebben a helyzetben vannak, nem lehet hallgatni vagy tétlenek maradni" – mondta a Vogue Business-nek Baldaszti, hozzátéve,
nem akarják, hogy egy újabb generáció nőjön fel a háború emlékével.
A Nanushka megszakította az Oroszországgal való pénzügyi kapcsolatokat, a márka értékesítési csapata nem köt új szerződéseket orosz nagykereskedelmi partnerekkel, és a fennálló megrendeléseket sem teljesítik. A márka az oroszországi ügyfelek számára is megszüntette a kiszállítást.
"Tiszteljük az orosz népet és partnereinket. Tudjuk, hogy ez nem az ő döntésük, de a mi erkölcsi értékeink alapján lehetetlen üzletet kötni Oroszországgal" – magyarázta Baldaszti. Kiemelte, hogy ez egy jelentős pénzügyi döntés a Nanushka számára, és reménykednek egy gyors megoldásban, ami után újjá tudják majd építeni üzleti kapcsolataikat.
(Forrás: voguebusiness, fotó: Nanushka)
ukrajna | divat | oroszország | divatmárka | háború | nanushka
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!