A magyar márka erőforrásait az ukrajnai menekültek támogatására fordítja.
A Nanushka vezérigazgatója, Baldaszti Pèter éppen a milánói divathéten vett részt, amikor az oroszok ukrajnai inváziójáról megérkeztek az első hírek. Nem sokkal ezután figyelmeztetést kapott a magyar kormánytól, hogy Magyarország akár hatszázezer ukrajnai menekültre is számíthat a következő hónapokban. A budapesti székhelyű márka azonnal akcióba lendült, emlékeztetve arra, hogy
Sándor Szandra, a márka alapítójának életére is nagy hatással volt az 1956-os forradalom és az orosz megszállás.
"Most ukrajnai barátaink is ugyanebben a helyzetben vannak, nem lehet hallgatni vagy tétlenek maradni" – mondta a Vogue Business-nek Baldaszti, hozzátéve,
nem akarják, hogy egy újabb generáció nőjön fel a háború emlékével.
A Nanushka megszakította az Oroszországgal való pénzügyi kapcsolatokat, a márka értékesítési csapata nem köt új szerződéseket orosz nagykereskedelmi partnerekkel, és a fennálló megrendeléseket sem teljesítik. A márka az oroszországi ügyfelek számára is megszüntette a kiszállítást.
"Tiszteljük az orosz népet és partnereinket. Tudjuk, hogy ez nem az ő döntésük, de a mi erkölcsi értékeink alapján lehetetlen üzletet kötni Oroszországgal" – magyarázta Baldaszti. Kiemelte, hogy ez egy jelentős pénzügyi döntés a Nanushka számára, és reménykednek egy gyors megoldásban, ami után újjá tudják majd építeni üzleti kapcsolataikat.
(Forrás: voguebusiness, fotó: Nanushka)
nanushka | oroszország | háború | divat | ukrajna | kereskedelem
Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban
Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!