Három kerékpár is elfér a hátán, a futóművét meg lehet emelni, és még tetődobozzal együtt is kétszázzal száguldhat a legújabb elektromos Porsche. A Taycan Cross Turismót egyértelműen az aktív életstílus híveinek szánták.
A Porsche nem csinált nagy titkot belőle, hogy szabadidős kombit is tervez az elektromos autójából, hiszen már a Taycant beharangozó Mission E tanulmányautóból is elkészült a Cross Turismo kivitel. Most pedig itt a sorozatgyártásba szánt változat, amelynek sem a nevét, sem a koncepcióját nem változtatták meg, az egyik legsokoldalúbb Porsche lett, amit csak kapni lehet.
Még csak nem is ez a Porsche legelső kombija,
hiszen már a Panamerából is kapni Sport Turismo változatot évek óta, de az elektromos Taycan mindezt megfejeli annyival, hogy crossover is egyben, amit a karosszériára tett tetősínek, fényezetlen műanyag védőburkolatok, valamint a vaskos abroncsokkal szerelt nagyméretű kerekek is hangsúlyoznak.
A Cross Turismo azoknak való, akiknek egy Taycan nem elég praktikus.
A Porsche elektromos limuzinja négyajtós, a csomagtartóját csak egy szűk nyíláson keresztül lehet pakolni, míg a sportkombi 446 literes csomagtartóját a hátsó ülések előredöntésével 1212 literesre lehet növelni, és még egy 82 literes rekesz is van az autó orrában.
A szabadidős Porschével nem csak elméletben lehet a terepre tévedni.
Széria hozzá a légrugózás, amivel off-road módban három centiméterrel megemelhető a futóműve, és mindenképpen jár az összkerékhajtás is, amivel bátran száguldhatunk a földúton. A Cross Turismo érdekessége, hogy a tetejére szerelt tetődobozt 200 km/h sebességre hitelesítették.
A Porschénél kerékpártartót is terveztek a Taycan Cross Turismo hátára,
amelyen két kerékpár fér el, és hogy ne legyen tanácstalan a kedves vevő, rögtön két új elektromos rásegítésű kerékpárt is bemutattak hozzá, egy városi és egy off-road modellt. Még felpakolt biciklivel is nyitható marad a csomagtér, és egy plusz sínnel egy harmadik bringa is elfér az autón.
A teljesítményét semmiképpen sem kevesellhetjük, hiszen már a Cross Turismo alapmodellje, a Taycan 4 is maximum 476 lóerőre képes, amivel 5,1 másodperc alatt gyorsul százra és 220 km/h a végsebessége.
A Taycan többi változata is rendelhető kombiként, akár a 761 lóerős Turbo S is,
ami 2,9 másodperc alatt repíti százra az egész családot. Csak a bringákat ne felejtsük el jól lekötni.
Prémium elektromos kínálat
A Porsche nemrég a kínálat másik végét is bővítette, megjelent a Taycan alapmodellje, ami ugyan csak hátsókerék-hajtású, de kedvezőbb árával többek radarjára teheti fel a stuttgarti modellt. A prémium elektromos piacán egyre nagyobb a zsúfoltság, nemrég a Mercedes jött ki egy kompakt crossoverrel, és az Audi is bemutatta a Taycan testvérmodelljét.
crossover | porsche | porsche taycan | porsche taycan cross turismo | elektromos autó
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!