Amikor egy ismert autó- és egy világhírű óramárka összeáll, a koprodukcióból rendre valami egészen zseniális születik. Mert hát nem mindennap adatik meg, hogy egy Bugattit csatoljunk a csuklónkra. Mutatunk öt lenyűgöző kollabot.
Pininfarina X Bovet
A Pininfarina neve is biztosítékot jelent arra, hogy az általuk kínált karóra lenyűgözően néz ki, de ha egy kétszáz éve alapított svájci óragyártóval fognak össze, még lélegzetelállítóbb lesz az eredmény.
A Bovet 1822 évente összesen mindössze ezer órát készít, és most ezek közé iratkozott fel a Battista Tourbillon is.
A kristálytiszta zafírüveg hátlapján át jól látható szerkezet részletei a szuperautót idézik, a svájci márka történetében először alkalmaznak aszimmetrikus számlapot, a felhúzószerkezet továbbfejlesztésével pedig tíz napra növelték a járástartalékot.
Hot Wheels X IWC
Nem gondoltuk volna, hogy egyszer szövetségre lép a játékautóiról ismert Hot Wheels és a svájci óragyártó IWC, de az együttműködésük eredménye egy olyan különkiadás lett, aminek minden autó- és órarajongónál ott a helye. Mégis csak kevesen kaphatnak belőle, és nem csak az ára miatt.
A modellautót és a karórát egy stílusos fém szerszámosdobozba csomagolták, de attól lesz igazán ritkaság, hogy összesen csak ötven példányt készítenek.
Bentley X Breitling
A negyvenes évek eredeti Breitling Premier karóráinak újraértelmezése az óragyártó egyik legújabb limitált szériája. A mindössze huszonöt példányban készülő kronográf klasszikus stílusát a Bentley ihlette, a 42 milliméteres tokja 18 karátos vörösaranyból készült, aranybarna aligátorbőr szíjjal és átlátszó zafírüveg hátlappal, amely láthatóvá teszi a szerkezetet.
Az óra éke a Bentley jellegzetes brit versenyzöld színű számlapjának ablakán látható tourbillon.
Porsche Chronograph
A prémiummárkáknál a legapróbb részletéig testre szabhatjuk az autónkat, nincs ez másként a Porschénél sem, most pedig már a karóránk is a 911-eshez illő stílusú lehet.
A Chronograph sorozat háza titániumból készül, és akár feketében is kérhető, a számlap keretét éppen olyan színben választhatjuk, mint a 911-esünk fényezését, és ugyanez igaz a bőrszíjra is, amely ugyanabból az anyagból készül, mint az autók kárpitja. A legérdekesebb a hátlap, amit a Porsche könnyűfém kerekek mintájára alkottak meg,
a küllők közt láthatjuk a 48 óra járástartalékkal rendelkező szerkezetet.
Bugatti okosóra
Ha a saját garázsodba nem is tudsz egy Bugattit állítani, a karodra még csatolhatsz egyet, a nemes sportautómárka ugyanis kijött a saját okosórájával.
Más autógyártókhoz hasonlóan a Bugattinál is lehet a márka emblémájával ellátott kiegészítőket kapni, és ezek között most egy egészen érdekes ajánlat mutatkozott be. A Veyron és a Chiron gyártója piacra dobja a saját okosóráját, ami legalább olyan elegáns, mint az elzászi gyárból kikerülő szuperautók, de azoknál jóval elérhetőbb az ára.
(Képek: Getty Images, Pininfarina, Hot Whhels, IWC, Bentley, Breitling, Porsche)
iwc | luxus | nagy sztori | pininfarina | porsche | chronograph
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!