Hihetetlen a kilátás Budapest legjobb rooftop bárjaiból

Budapest, Budapest, Te csodás – és valóban, sétáljunk akár a pesti, akár a budai oldalon, lépten-nyomon páratlan panoráma tárulhat elénk. Különösen igaz ez, ha a macskakövek helyett a tetőről pillantunk le a városra. Budapest leglátogatottabb skybarjai ráadásul nemcsak lélegzetelállító kilátást, de fantasztikus ételeket és italokat is kínálnak. Instagrammereknek kihagyhatatlan helyek következnek!

Leo Rooftop

A fantasztikus Hotel Clark Budapest tetején, közvetlenül a Lánchíd szomszédságában található a Leo Budapest, amely a város legtökéletesebb kilátását nyújtja.

Egyedülálló elhelyezkedésének köszönhetően egyszerre gyönyörködhetünk a Budai Várban, a Duna világörökségi panorámájában, a Parlamentben és a Lánchídban.

A Leo a csodálatos látvány mellett különleges ételekkel és italokkal is várja a betérőket, a prémium szeszesitalok mellett kihagyhatatlan például a tonhalsteakes nizzai salátájuk.

A nagyvárosi stílusú rooftop bárban csütörtöktől vasárnapig esténként az ország legnevesebb dj-i zenélnek, a folyamatosan full házzal futó Leóba az előzetes asztalfoglalás elengedhetetlen.

The Sky Garden

A 2019-ben nyílt izgalmas történettel megáldott, lélegzetelállító belső terekkel rendelkező Mystery Hotel Budapest luxus butikhotel tetőteraszán kialakított The Sky Garden Rooftop Terrace egyszerre elegáns és könnyed, modern és természetközeli.

Egyfajta oázis, amely kellemes hangulatával, fantasztikus kilátásával és különleges koktéljaival várja a vendégeket.

A nagyjából ötven fő befogadására alkalmas terasz minden nap 16 és 24 óra között tart nyitva, érdemes figyelni a tematikus napjaikat is, ekkor ugyanis egy-egy alkoholon alapuló italkülönlegességeket kóstolhatunk.

High Note Skybar

A High Note Skybar az Aria Hotel Budapest tetején található, a főváros egyik legnagyobb turistalátványosságának számító Szent István Bazilika mellett.

Az egész évben nyitva tartó bárban ehetünk, ihatunk, napozhatunk, sőt, télen a műjégpályájukon még korcsolyázhatunk is.

A rooftop terasz klasszikus bármenüt kínál a vendégeinek, melyek közül messze kiemelkedik a Golden Duck Liver Paté, az egyedi koktélválaszték és a különleges koncepciók mentél megalkotott desszertremekek.

A legjobb budapesti szállodának is megválasztott Aria Hotel terasza kifinomult, nyugodt hangulatot áraszt, éjszaka pedig igazi nyüzsgő metropolita stílusa ejti rabul az embert.

Pazar Budapest-élményt kaptunk eddig soha nem látott panorámával

Olyan szögből nézhetünk le a városra, ahonnan eddig nem volt lehetőségünk.