Ennél jobban most nem lehet élvezni a gleccserek látványát a világ egyik legszebb nemzeti parkjában

Miután virtuálisan bejártuk Sissi korábbi otthonát, főzőleckéket vettünk Michelin-csillagos séfektől, megnéztük a legfontosabb divatkiállítást, relaxáltunk egy üvegházban, és felfedeztük az egyiptomi csodákat, itt az idő elutazni Amerika egyik legnagyszerűbb nemzeti parkjába!

Persze sajnos még mindig képletesen, és csak a képernyő előtt ücsörögve. A nemzeti parkokat tömörítő The National Parks System és a Google Earth összefogásának eredményeként egy ideje online bebarangolhatóak a legnagyobb parkok, közöttük talán a leglátványosabb – és minden bizonnyal a leghidegebb –, az Alaszkában található Kenai Fjords Nemzeti Park is.

A hely a kontinens azon ritka területeinek egyike, ahol manapság is a jég az úr: ott található az Államok legnagyobb jégmezőjeként ismert Harding-jégmező.

Télen gyakorlatilag megközelíthetetlen, de a melegebb évszakokban is nehezen járható be.

A Seward városának közelében működő park évente átlagban 250 ezer látogatót fogad. A területet leginkább hajóval lehet megismerni, útközben a tenger élővilágát, a fjordokat és a gleccsereket csodálhatják meg a látogatók. A Kenaiban minden úgy működik, ahogyan a természet annak idején eltervezte, és azt tartják róla, hogy aki egyszer felkeresi, többé nem akarja elhagyni.

Most csupán virtuálisan tehetünk egy nagy kört a szépséges parkban, miközben túravezető mesél a fantasztikus látványt nyújtó gleccserek mozgásáról, majd kajakba pattanva egy elképesztő színben tündöklő lagúna következik – a trópusi pompa viszont becsapós, mert a víz természetesen jéghideg.

Minden poént és izgalmat nem árulunk el, a túrát errefelé lehet bejárni.

Olyan dolgokat próbálhatunk ki az Airbnb jóvoltából, amik eddig eszünkbe se jutottak

Az Airbnb Experiences nem csupán kiszakít egy időre a szürke hétköznapokból, hanem esélyt is ad néhány vállalkozásnak a túlélésre.

(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Unsplash)