Egy hosszú repülőút vége nagy megkönnyebbülést jelenthet az utasok számára. Többféleképpen is.
Ugye a földet érés nemcsak arra ad lehetőséget, hogy felálljunk és kinyújtózzunk, hanem arra is, hogy olyan WC-t használjunk, ami nem egy apró szekrénybe van szorítva.
Ezért érthető módon sokan a repülőtérre érkezés után egyenesen az első mosdóba mennek, ami hiba lehet.
Samantha Brown utazási szakértő szerint jobb opció a második vagy akár a harmadik vécét felkeresni érkezés után, ugyanis jóval kevesebben használják azokat a létesítményeket, tehát kisebb valószínűséggel futunk bele felesleges sorban állásba. – Általában mindenki az elsőre igyekszik, ami azt jelenti, hogy sorba kell állni! Viszont a második vagy harmadik legközelebbi mosdó többnyire szinte üres, így nyugodtan bemehetsz, hogy elvégezd a dolgodat – mondja.
Sok utas viszont teljesen elkerüli a reptéri mosdókat, mondván azok a terminál legpiszkosabb helyei. A kutatások azonban bebizonyították, hogy ez nem így van.
Egy finnországi repülőtéren végzett korábbi tanulmány kimutatta, hogy a gépek ülésein lévő műanyag tálcák valójában sokkal rosszabbak ebből a szempontból, mert potenciálisan naponta több száz utas érintheti meg azokat.
Nem vitás, a légiutas-kísérőknek nehéz dolguk van. Mindenben segítenek a fedélzeten az italok és ételek felszolgálásától kezdve az ideges utasok megnyugtatásáig, plusz vészhelyzetben megmenthetik az életünket. Más szóval, tudnak egy-két kulisszatitkot – és ez magában foglalja azt is, hogy mi az, amit soha, de soha ne együnk vagy igyunk repülés közben.
(Forrás: The Sun, fotók: Getty Images)
repülés | mosdó | terminál | leszállás | utazás
Dubaj a multikulturális gasztronómia egyik fellegvára is
Spanyolország legszebbjének tartják, de csak erős idegzetűeknek ajánlják ezt az utat
Itt van a nyár, ami már önmagában remek hír, de azzal tudjuk fokozni a hangulatot, hogy a napokban megjelenik a Roadster magazin legújabb száma is. Mit találunk benne? Ellátogatunk az Azori-szigetekre, Dubajba és megnézzük Isztambul egyik legenergikusabb kerületét, Beyoğlut. Találkozunk a világhírű brit dizájnerrel, Tom Dixonnal, kifaggatjuk az ikonikus fotós, Slim Aarons hagyatékát őrző Getty Images igazgatóját, és Bott Frigyes meghívására Európa legjobb sommelier-jeivel végigkóstoljuk a régió legérdekesebb furmintjait. Elmerülünk a független kiadású zine-ek színes és hangos világába, meglátogatjuk a Tisza Cipő főhadiszállását, megtapintjuk, mit tudnak az ukrán-Kárpátokból érkező kéziszövésű szőnyegek, egy MV Agusta nyergében pedig végigmotorozzuk Szardínia vadregényes hegyeit. Ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá! A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!