Háromórás késéssel tudott csak elindulni a járat.
Méhraj szállt le szerdán a Delta Air Lines egyik gépére, amely a houstoni reptérről indult volna Atlantába, a rovarok eltávolítása pedig több órát vett igénybe. A légitársaság nem közölte, hogy pontosan milyen módszert vetettek be, de állítólag nemcsak a gép, hanem a méhek épsége is fontos szempont volt. Azt viszont lehet tudni, hogy a repülőt először utasok nélkül visszavontatták a kaputól.
Méhrajok igen ritkán vernek tanyát repülőkön, de az eset nem teljesen példa nélküli.
2019-ben például az Air India egyik járatát késleltette egy raj, ekkor vízágyúkat vetettek be, hogy kiszorítsák a méheket a Kolkatából Agartalába készülő járatról,
2016-ban pedig egy F-22 Raptor vadászgépet kényszerített földre 20 ezer méh Virginiában, akkor egy méhész segítségével oldották meg a helyzetet.
A méhek egyébként nem teljesen nemkívánatos elemek a repülőtereken, több légikikötő is indított virágosrét-programot azzal a céllal, hogy helyreállítsa a méhek élőhelyét, és felhívja a közvélemény figyelmét a nélkülözhetetlen rovarokra.
A repülőterek közül a világon először a hamburgi hozott létre méhészetet még 1999-ben, Amerikában pedig a chicagói O'Hare telepített elsőként méheket. Az említett houstoni reptéren viszont nem volt ilyen program, bár úgy tűnik, a méhek erről nem tudtak.
Méhekkel korábban hekkeltek meg már buszmegállót, és készült nekik gyorsétterem is.
(Forrás: CNN, képek: Unsplash)
repülő | delta airlines | méh | méhraj
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!