Mostantól minden New York-i megtudhatja, mit jelent a Lexus-életérzés

Dubaj és Tokió után újabb kreatív közösségi pontot nyitott a japán autómárka, hogy azok is átérezzék a Lexus-életstílust, akik nem valamelyik négykerekűjük kormányát tekerik. 

A neves márkához köthető élménystúdiót a japán Wonderwall iroda építésze, Katajama Maszamai tervei alapján húzták fel New York Meatpacking negyedében.

Nevezhetjük akár kulturközpontnak is, bár az enteriőrje alapján sokkal izgalmasabbnak tűnik, mint ahogy ez a meghatározás hangzik.

Az biztos, hogy az egyhangúság bélyegét nem lehet rásütni a programokért felelős személyekre, mert kiállítások, installációk, filmvetítések, nyilvános beszélgetések és előadások házigazdája lesz a privát és közösségi tereket magában rejtő, néha szó szerint csillogó-villogó, kapcsolatépítőnek is felfogható központ (és még egy francia séf által vezetett étterme is van). A dizájn lehetővé teszi, hogy ezek a különböző formátumú és hangulatú események otthon érezzék magukat.

Alapból az indusztriális hatás érvényesül valamennyi helyiségben, elég csak ránéznünk a szétszórt vagy a falra aggatott alkatrészekre, az acélkerekekre, a masszív vaslépcsőkre, a kicsit könnyedebb formákért pedig a fából eszkábált falak és padlók felelnek.

Szinte egész Manhattan vibrálónak és útmutatónak mondható, de Meatpacking még ebből a változatos környezetből is képes kiemelekedni. Egymást váltják arrafelé a jobbnál jobb üzletek, a kiváló éttermek és a modernista dizájnnal dübörgő éjszakai bárok, ami egyet jelent a népszerűséggel és a turisták megszállásával – ezek után nem csoda, hogy az Intersect by Lexus itt indította be saját bizniszét, amely nemhogy tökéletesen passzol ide, hanem nagyon is sokat hozzátesz a városrészhez.

A háromemeletes épület egyik kiemelkedő része a Gregory Marchand által irányított étterem, bár a francia konyhafőnök csupán a következő négy-hat hónapban határozza meg a menüt, azt követően másvalaki kezébe kerül majd a fakanál.

Az Intersect by Lexus kulcsfontosságú projekt a japán gyár történetében, mióta a márka inkább a tervezésre fókuszál, és úgy tűnik, ennek eredményeként New York vendéglátó részlege egy fajsúlyos új szereplővel gazdagott.

(Fotók: wallpaper.com)

 

 

élmény | közösségi tér | étterem | autó | japán

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom