Nem volt könnyű válogatni a felhozatalból, de két Lamborghininek is sikerült bekerülnie az úgymond top 5-be.
Maserati MC20
MC20 néven hasít a Maserati modenai gyárából frissen kigurult szuperautója. A vadiúj modell nem kisebb terhet cipel majd, minthogy visszavezesse a Maseratit az autósportba, tehát az alapváltozat és a kabrió mellett kifejezetten versenyzésre felkészített verzió is feltűnhet.
A lenyűgöző formájú kétüléses Maserati 4,67 méter hosszú, 1,9 méter széles, 1,2 méter magas, de az igazán meglepő adat a tömege: csupán ezerötszáz kilogramm.
Lamborghini Huracán STO
Első ránézésre azt hihetnénk, hogy egy versenyautós videójátékból kelt életre, és ha belegondolunk, nem is tévedünk olyan nagyot.
Merthogy a Lamborghini Huracán Super Trofeo Omologato valóban megméreti magát az olasz gyártó márkakupáján, tehát az STO a versenyautó forgalomba megálmodott változata.
Lamborghini Essenza SCV12
Az autó a gyár történetének legerősebb szívómotorját kapta meg. Stefano Domenicali elnök-vezérigazgató nem fukarkodott a magasztos jelzőkkel az autóval kapcsolatban, szerinte az a létező legtisztább pályaélményt adja, továbbá tökéletes elegye a sportautógyártói hozzáállásuknak és a motorsportok iránti szenvedélyüknek.
Csupán negyven darabot gyártanak a verseny prototípusok által ihletett hiperautóból, melynek vásárlói különleges eseményekre meghívót kapva egzotikus versenypályákon tesztelhetik új kedvencüket.
Koenigsegg Gemera
Teljesen új járműkategóriát teremtettek a műszakilag és formailag is új irányt képviselő modellel: a mega-túraautót.
Meglepően tágas és kényelmes a Gemera a sportautókhoz képest: négy felnőtt fér el az utastérben – plusz jut hely a csomagoknak is –, a beszálláshoz pedig két, meglehetősen nagy, felfelé nyíló ajtó áll rendelkezésre.
Aston Martin Vantage Roadster
A modell kifejezetten elegáns és mutatós lett, az pedig már csak extra izgalmat jelent, hogy a kabrió szövetből készült teteje 6,7 másodperc alatt nyitható és 6,8 másodperc alatt csukható, 50 km/h sebességig menet közben is – ez pedig a maga nemében világrekordnak számít.
A legfontosabb számokról azt mindenképpen érdemes tudni, hogy a hátsókerék-meghajtású Vantage Roadstert négyliteres, V8-as, 510 lóerős biturbó motor hajtja. 306 km/h végsebességet lehet belőle kisajtolni, nulláról százra 3,7 másodperc alatt gyorsul fel. A váltója nyolcfokozatú automata, a hétfokozatú kézi mostantól a kupéhoz kérhető, már nem csak limitált szériában.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Wheelsage, Lamborghini, Maserati, Aston Martin)
lista | aston martin | idei | koenigsegg | lamborghini
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!