A Louis Vuittonról a méregdrága kofferek, a Diorról az elegáns kosztümök jutnak eszünkbe. A két híres világmárkát is vezető LVMH bejelentette, hogy mostantól gyáraikban a parfümök helyett inkább kézfertőtlenítőket gyártanak.
Heti tizenkét tonnányi kézfertőtlenítőt tudnak előállítani az illatszerkészítő gyárakban, a fertőtlenítőket pedig a francia kórházaknak adományozzák. Példátlan lépés ez egy divatóriástól. Természetesen azok közül, akik megtehetik, egyre többen csatlakoznak valamilyen társadalmi szerepvállalással kapcsolatos kampányhoz, netán maguk indítják el azt.
Donatella és Allegra Versace például kétszázezer eurót adományoztak a milánói San Raffaele kórháznak, amely az összeget a COVID–19 intenzív kezelésére használja fel.
Szép cselekedetek ezek, pláne az olyan szereplőktől, akikre nem is számítottunk volna.
A koronavírussal kapcsolatos korábbi cikkeink:
- Drámai helyzetben a turizmus
- Egy trendelőrejelző szerint a koronavírus “tiszta lapot ad az újrakezdéshez”
- Bezár a koronavírus miatt az egyik legjobb budapesti étterem
- Nem pánikolok, nem a saját kényelmemet nézem elsősorban, hanem a közös érdekeinket!
- Milánóban a séfek és pizzasütők ötletes stresszoldó kampányba kezdtek
- Bezárnak a fővárosi fenntartású mozik, színházak, múzeumok és könyvtárak
- A koronavírus sok jó dolgot elvesz tőlünk, de vissza fogunk térni
- Végre az Airbnb is meglépte vírus-ügyben, amit meg kellett
- Bezárták a legnagyobb múzeumokat a spanyol fővárosban
- Egy kaliforniai étterem testhőt mér az ajtóban a világjárvány megfékezése érdekében
- Hét aranyszabály, arra az esetre, ha otthonról kell dolgozni
- Olaszország-szerte bezárják a nem létfontosságú kiskereskedelmi egységeket
- #otthonmaradok, kommunikálják a büszke és felelősségteljes olaszok
- Az Egyesült Államok harminc napra felfüggeszt majdnem minden beutazást Európából
- Ezért mondom le inkább a New York-i utamat
- Hét kérdés és válasz a koronavírusról, ami mindenkit foglalkoztat
- Veszélyhelyzetet hirdet ki a kormány – Ezek az utazást érintő intézkedések
- Így alakítja át az utazásainkat a friss olasz helyzet
- Ilyen az első nap a lezárt Olaszországban
- Koronavírus: az egyik légitársaság ingyenessé teszi a foglalás-módosítást
dior | divatipar | koronavírus | kézferőtlenítő | koronajárvány
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!