Nemcsak az LVMH csoport szállt be a koronavírus-járvány elleni védekezésbe, hanem a Kering márkái is. Hozzájuk tartozik a Balenciaga, a Gucci és az Yves Saint Laurent is. A járványra azonban nem mint divatmárka reagálnak, tehát kár lenne a logózott, formatervezett maszkokat keresni, mivel az egészségügyi sztenderdekenk megfelelő eszközöket varrnak majd, amint megkapják az engedélyt a gyártásra.
Apránként érkeznek a hírek, de úgy fest, a luxus világmárkák sem maradnak tétlenek a járványügyi helyzetben, és mindenki olyan területen segít, ahol van már tapasztalata, és kellő infrastruktúrával is rendelkezik. A napokban a Louis Vuitton gyártásáért (is) felelő divatóriás, az LVMH csoport állította át parfümgyártását kézfertőtlenítők készítésére, most a Kering márkái rendezkednek be szabvány egészségügyi maszkok gyártására.
A gyártás még nem indulhatott el, mert engedélyekre várnak, viszont addig sem tétlenkednek: a francia kórházaknak csaknem hárommillió sebészeti maszkot rendeltek Kínából. A csoporthoz tartozó Gucci egymillió sebészeti maszkot, valamint ötvenötezer teljes, tetőtől talpig tartó védőöltözetet szeretne legyártani az olasz egészségügyi dolgozók részére.
A koronavírussal kapcsolatos korábbi cikkeink:
- Drámai helyzetben a turizmus
- Hihetetlen, mennyi étterem próbál átállni kiszállításra
- Kína betiltja a vadon élő állatok fogyasztását
- Ilyen kreatív módszerrel küzdenek budapesti éttermek az életben maradásért
- Egy trendelőrejelző szerint a koronavírus “tiszta lapot ad az újrakezdéshez”
- Massimo Bottura minden este nyolckor a családjával főz a karanténból
- Bezár a koronavírus miatt az egyik legjobb budapesti étterem
- Ezekre figyeljünk oda a pszichológus szerint, ha hosszabb időre otthon kell maradnunk
- Nem pánikolok, nem a saját kényelmemet nézem elsősorban, hanem a közös érdekeinket!
- Így tudunk segíteni a bajba jutott éttermeinken
- Így segít munka nélkül maradt dolgozóinak az egyik budapesti étterem
- Milánóban a séfek és pizzasütők ötletes stresszoldó kampányba kezdtek
- Éppen az fog megmenteni, amit egy hónapja a pokolba kívántam
- Bezárnak a fővárosi fenntartású mozik, színházak, múzeumok és könyvtárak
- Szürreális, mit tett a koronavírus-járvány a világ legismertebb látnivalóival
- A koronavírus sok jó dolgot elvesz tőlünk, de vissza fogunk térni
- Végre az Airbnb is meglépte vírus-ügyben, amit meg kellett
- Bezárták a legnagyobb múzeumokat a spanyol fővárosban
- Velence most lett olyan tökéletes, amilyennek mindig is elképzeltem
- Egy kaliforniai étterem testhőt mér az ajtóban a világjárvány megfékezése érdekében
- Hét aranyszabály, arra az esetre, ha otthonról kell dolgozni
- Olaszország-szerte bezárják a nem létfontosságú kiskereskedelmi egységeket
- #otthonmaradok, kommunikálják a büszke és felelősségteljes olaszok
- Az Egyesült Államok harminc napra felfüggeszt majdnem minden beutazást Európából
- Ezért mondom le inkább a New York-i utamat
- Hét kérdés és válasz a koronavírusról, ami mindenkit foglalkoztat
- Veszélyhelyzetet hirdet ki a kormány – Ezek az utazást érintő intézkedések
(Fotók: Unsplash, FourWeekMBA.com)
kering | gucci | egészségügyi maszk | balenciaga | koronavírus-járvány | arcmaszk
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!